رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566508

لایحه رتبه‌بندی معلمان به کمیسیون آموزش برگشت خورد

ساعت24- نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه رتبه بندی معلمان، با ارجاع این لایحه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موافقت کردند.

html>

نمایندگان در صحن علنی امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه مجلس با ۱۵۸ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده با بازگشت لایحه رتبه‌بندی معلمان برای اعمال اصلاحیه جدید در خصوص رتبه‌های پنجگانه در سایر مواد این لایحه به کمیسیون آموزش حاضر در صحن موافقت کردند.

با موافقت نمایندگان با پیشنهاد اصلاح کل حمیدرضا حاجی بابائی رئیس فراکسیون فرهنگیان درباره ماده ۳ لایحه رتبه‌بندی معلمان و اصلاح رتبه‌های پنجگانه و تغییر این رتبه‌ها به عنوان‌های آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم، باید عناوین این رتبه‌ها در سایر مواد دیگر این لایحه اصلاح شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس بعد از تصویب پیشنهاد حاجی بابایی خطاب به نمایندگان اعلام کرد: به دلیل تصویب اصلاح کل ماده ۳ اکنون باید مواد دیگر این لایحه رتبه‌های جدید پنجگانه اصلاح شود، از این رو لایحه باید به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارجاع شود که نمایندگان در ادامه بعد از رأی گیری موافقت خود را با این ارجاع اعلام کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها