رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566511

پرده برداری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از سناریوی دشمن/ با تغییر دولت امیدها دوباره بازگشته است

ساعت24- دشمن در جنگ نرم فرهنگی علیه کشور ما به کار گرفته است شاید بتوان اصلی ترین راهکار آنان را سناریوی فروپاشی نظام خانواده در ایران دانست.

html>

زهره سادات لاجوردی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و همچنین ولادت امام صادق(ع) موسس مذهب جعفری، گفت: با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلاب سیزدهم و با هم افزایی معنا دارا دولت و مجلس، بارقه های امید برای تغییر و تحول در شرایط عمومی کشور ظاهر شده است، حضور میدانی مسئولین مختلفی دولتی و نیز شخص رئیس جمهور در نقاط مختلف کشور ضمن ایجاد درک واقعی از مسائل مردم موجب دلگرمی و افزایش امید در میان آحاد ملت شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: اگر چه در سالیان اخیر کشور از ترک فعل ها و سوء تدبیر برخی مسئولین دچار رنج مضاعف شده و دسترسی مردم به مسئولین مردم دشوار و نا ممکن شده بود اما اینک با تغییر دولت و رویکردهای مردمی دولت سیزدهم امیدها دوباره بازگشته است. امید به تحول و تحول به نفع مردم، امید به رفع مشکلات کشور، امید به بهبود وضعیت اقتصادی و امید به بالندگی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی.

لاجوردی بیان کرد: در این میان نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است، امروز نفوذ و استحاله فرهنگی به عنوان دو مولفه عمیق و کاربردی است که دشمن در جنگ نرم فرهنگی علیه کشور ما به کار گرفته است شاید بتوان اصلی ترین راهکار آنان را سناریوی فروپاشی نظام خانواده در ایران دانست، چرا که آنها به خوبی دریافته اند برای از بین بردن انسجام و مقاومت ملت باید عنصر تشکیل دهنده جامعه یعنی نهاد خانواده را هدف گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها