رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566517

بازیکنان ما اگر تاکتیک پذیر نبودند چطور به اروپا رفته‌اند؟

حمید استیلی هم جواب اسکوچیچ را داد

ساعت24-حرف‌های اخیر سرمربی تیم ملی واکنش مهدی طارمی و همینطور استیلی را در پی داشته است.

html>

حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی ایران نسبت به حرف های دراگان اسکوچیچ واکنش نشان می دهد. سرمربی ایران به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد بازیکنان از نظر تاکتیکی ضعیف هستند ولی از نظر بدنی شرایط خوبی دارند.

حمید استیلی در جواب به حرف‌های مربی کروات تیم ملی می گوید: «من اصلا این حرف را قبول ندارم. بازیکنان ایرانی کاملا باهوش هستند. فقط به زمان احتیاج دارند تا بتوانند هماهنگ باشند. چطور بازیکنان ما در خارج از کشور تاکتیک پذیر هستند؟ آنها در تیم های خوب اروپایی بازی می‌کنند. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و دیگر بازیکنان لژیونر را نگاه کنید. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند. بیشتر بازیکنان تیم ملی ما در اروپا بازی می‌کنند. اگر تاکتیک پذیر نبودند چطور به اروپا رفته‌اند؟ همانطور که گفتم بچه های ما به خاطر اینکه دیر به تیم ملی ملحق می شوند نیاز دارند تا کنار هم قرار بگیرند. با هماهنگی بیشتر آنها به نحو احسن می توانند کارهای تاکتیکی را انجام دهند.»

سرمربی سابق پرسپولیس یک انتقاد دیگر هم به اسکوچیچ دارد: «ایشان در مصاحبه خود فقط به نقش دستیاران خارجی‌شان اشاره کرده ولی اشاره‌ای به نقش کریم باقری و وحید هاشمیان نکرد. این دو جزو مربیان خوب هستند. هر کدام به شکلی روی تیم اثرگذارند. روی بازیکنان اثر زیادی می گذارند و به تیم ملی کمک زیادی می کنند. هم هاشمیان و هم کریم باقری الگوی بازیکنان تیم ملی بوده اند. الان هم حضورشان روی نیمکت به ایران کمک زیادی می کند ولی آقای اسکوچیچ هیچ اسمی از آنها نیاورده است.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها