رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566603

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

ساعت24-در این گزارش شما را با چند نژاد فضای که احتمال داده می شود وجود داشته باشند، آشنا می کنیم.

ف
html>

همیشه ما درباره مشاهدات موجودات فضایی و یا ارتباط زمینیان با آنها صحبت کردیم و حتی بعضی وقتها اسنادی برای اثبات موجودات فضایی هم ارائه دادیم همه این مقالات در سایت ما موجود است. ولی تا حالا درباره نژادهای فضایی صحبت نکردیم!

بگذارید این موضوع را با یک سوال برای شما شروع کنم. چند نمونه از نژاد انسانها در این کره خاکی وجود دارد؟ آسیایی، اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و یا اگر بخواهم به گونه ای دیگر بگویم: سفید پوست، سیاه پوست و ….

حالا بیایید فرض بگیریم که موجودات فضایی واقعی هستند؛ آیا به نظر شما نمیشود گونه های مختلف از آنها وجود داشته باشد؟ اگر به وجود موجودات فضایی ایمان دارید، پس قطعا باید این موضوع را هم قبول کنید که همه موجودات فضایی یک شکل و اندازه نیستند و حتی نژادهای مختلفی هم دارند.

در ادامه با همراه باشید تا انواع مختلف نژادهای موجودات فضایی را با هم بررسی کنیم. البته گونه هایی که تا حالا انسان توانسته به آنها پی ببرد!

آناکیم یا نفیلیم (Nephilim – Anakim)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

این نژاد فضایی دارای تاریخچه زیاد و عظیمی در زمین می باشد به حدی که در قرآن (سوره احقاف، حجر، فجر) و تورات (سفر پیدایش باب 10 آیه 10) هم از آن یاد شده.

قد آنها تا 4 متر تخمین زده شد؛ ولی این در حالی است که در عربستان، استخوانهایی از این گونه یافت شده که به 12 متر هم می رسیدند. همانطور که در تصویر بالا هم میبینید، ظاهر آنها بسیار شبیه به انسانها می باشد؛ پس می توان گفت که به راحتی هم می توانند در میان ما زندگی کنند

میدانم که شاید بگویید به دلیل قد بلندشان نمیشود در میان مردم زندگی کرد، ولی در کتیبه های باستانی این اتفاق افتاده؛ گفته می شود که در گذشته غولها در میان مردم زندگی میکردند و مردم به حضور آنها عادت داشتند. برای خواندن مقاله مربوطه اینجا کلیک کنید.

بیگانگان خاکستری (The Grey Aliens)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

اگر دقت کرده باشید در اکثر داستان هایی که از مشاهدات با بیگانگان منتشر می شود، معمولا چیزی که ترسیم میکنند شبیه به بیگانگان خاکستری است؛ در آمارهای به دست آمده هم، این گونه از بیگانگان، جزو معروفترین بیگانگان قرن بیست و یکم هستند.

گفته می شود که این گونه از فضایی ها در صورت فلکی شکارچی زندگی میکنند. ما در مقاله ای با عنوان مکانهای زندگی موجودات فضایی به این موضوعات پرداختیم.

یک نظریه توسط یک سری از کارشناسان مطرح شده و آن هم این است که گفته شده دولت آمریکا یک معاهده ای با این گونه از بیگانگان دارد و آن هم این است که دولت آمریکا در قبال دریافت تکنولوژی های جدید، اجازه ورود آنها به خاک آمریکا و ربودن بعضی از مردم را می دهد. برای همین است که آمار مشاهدات موجودات فضایی در آمریکا نسبت به بقیه کشورها خیلی بیشتر است.

آنوناکی (Anunnaki)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

نژاد آنوناکی را نمیتوان در دو یا سه بند توضیح داد؛ پس ما در این قسمت فقط به توضیح خیلی مختصری از این نژاد می پردازیم.

کلمه آنوناکی یک کلمه سومری است و در این زبان معنی درخشنده یا روشن را می دهد. در کتبیه های باستانی، نشانه های خیلی زیادی از اینگونه رویت شده و این فقط مختص سرزمینهای مانند بابِل نیست و حتی در ایران باستان هم رویت شده بود. (طبق گفته کتیبه های باستانی) به مثالهای زیر دقت کنید:

الف) نمرود و آنوناکی: گفته می شود که نمرود، پادشاه معروف بابل، خدایی به نام “آنو” را می پرستید و درگیری او با حضرت ابراهیم هم بر سر همین موضوع بود که در نهایت ماجرای تبدیل شدن آتش به گلستان به وجود آمد و بقیه ماجرا….

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

ب) داریوش اول یک آنوناکی است: چندین سال پیش، مقداری کتیبه کشف شد که در میان بعضی از آنها، چهره داریوش اول به چشم می خورد؛ فردی به نام زکریا سیچین (مسلط به زبان سومری) بعد از ترجمه این کتیبه ها، مدعی شد که داریوش اول، یک آنوناکی است و از طرف خدایان بر روی زمین و بر روی منطقه پارسیان فرستاده شد. ادامه ماجرا بماند برای پستهای بعدی….

گفته می شود که نژاد آنوناکی ها در سیاره ای به نام نیبیرو برمی گردد که هر 3000 سال یکبار از نزدیکی زمین عبور میکنند و همین یک بار، باعث رخ دادن طوفان و سونامی های شدیدی می شود؛ تئوریهایی وجود دارد که گفته می شود طوفان نوح به سبب عبور سیاره نیبیرو بوده.

از شکل ظاهری آنها می توان به این موضوعات اشاره کرد که آنها خزنده هستند و بدنشان شبیه به بدن تمساح است؛ ولی برخلاف تمساح، از گیاهان تغذیه میکنند و بیشتر سعی میکنند تا در غارها زندگی کنند تا در داخل شهر و در میان مردم!

گفته می شود که آنوناکی ها در تکامل انسانها هم دستی داشتند.

خزندگان یا رپتایل (Reptilians)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

گفته می شود که این نژاد از فضایی ها بسیار باهوش و زرنگ بوده؛ حتی تئوریهایی هم وجود دارد که گفته می شود بسیاری از رپتایلها در سیاست هم نفوذ پیدا کردند! البته این حرف برای مغز ما هنوز دور از انتظار است!

طبق گفته یوفولوژیست ها، رپتایل دارای قدی 4 متری می باشند و جنگجویان عالی نسبت به بقیه نژادها هستند! آنها از ترس و نفرت تغذیه میکنند، به حدی که در کتیبه های باستانی از آنها با نام “شیطان” یاد می شود!

منبع:تن تاپ

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها