رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566652

حسین‌زاده: هنوز به هماهنگی کاملی نرسیده‌ایم/ تنها هدف استقلال کسب عنوان قهرمانی است

ساعت24-بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت هنوز به هماهنگی کاملی نرسیده‌اند.

html>

در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان مجیدی موفق شوند در ایستگاه اول لیگ، موفق عمل کنند.

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل تیم هوادار در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: برای بازی اول به نظر من ما عملکرد خوبی داشتیم. شاید در برخی صحنه‌ها به علت ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت، نتوانستیم نمایش موفقیت‌آمیزی داشته باشیم اما در کل توانستیم نتیجه لازم را به دست آوریم و مقابل هوادار پیروز شویم. خوشحالم که توانستیم با برد کار خود را در لیگ آغاز کردیم. ان‌شاءالله روز به روز شرایط تیم بهتر خواهد شد. من هم عملکرد خوبی داشتم اما باید در بعضی صحنه‌ها دقت بیشتری داشته باشم. در بعضی صحنه‌ها نتوانست از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنم اما به مرور شرایط بهتر خواهد شد.

او درباره تکرار پنالتی وریا غفوری در اواسط نیمه دوم که باعث شد پنالتی دوم این بازیکن به گل تبدیل نشود، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما فکر می‌کنم تصمیم داور اشتباه بود چون کسی قبل ضربه جلو نیامده بود. پس از این اتفاق ما خودمان را بیشتر باور کردیم و انگیزه‌مان بیشتر شد و تلاش بیشتری برای خلق موقعیت کردیم که در نهایت توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های مجیدی در نشست خبری درباره این موضوع که سرمربی آبی‌ها از نحوه بازی تیم رضایت ندارد، تاکید کرد: من خودم این مساله را احساس می‌کنم که ما هنوز به هماهنگی ایده‌آلی در شاکله تیم نرسیده‌ایم و قطعا این هماهنگی بازی به بازی بهتر خواهد شد و نتیجه‌های بهتری کسب خواهد شد.

حسین‌زاده در واکنش به این مساله که از سوی هواداران و برخی استقلالی‌ها گفته می‌شود که او می‌تواند جای خالی مهدی قایدی را در استقلال پر کند، خاطرنشان کرد: هواداران به من لطف دارند اما من سعی کنم در هر بازی‌ای که برای استقلال انجام می‌دهم، خودم را در اختیار تیم قرار دهم و در پیروزی‌های تیم سهیم باشم. من در هر تیمی هم که حضور داشتم، همیشه سعی داشتم چنین روندی را طی کنم و تلاش کردم تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌پوشان پایتخت در فصل‌ پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند پس از سال‌ها مقام قهرمانی را کسب کند؟ گفت: تنها هدف ما قهرمانی است اما نمی‌توانیم قول بدهم که قطعا قهرمان لیگ می‌شویم. همه بازیکنان با این هدف پا به زمین می‌گذارند و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. ما تمام سعی و تلاش خود را می‌گذاریم تا بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوریم و امیدوارم که بتوانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها