رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566660

امام جمعه سنندج: دولت سیزدهم تلاش دارد به وعده خود در ساخت مسکن محرومان عمل کند

ساعت24-امام جمعه سنندج با بیان اینکه نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل(ره) برای مسلمانان پرثمر بوده است، گفت: وجود این هفته، نه تنها برای ایران و اهل سنت و تشیع مایه اتحاد و خیر و برکت بوده، بلکه بانی بیداری کشورهای اسلامی در برابر دشمنان شد.

html>

ماموستا فایق رستمی درخطبه‌های نماز جمعه سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد دارالاحسان این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت، پیامبر(ص) را الگوی کامل انسانیت و بانی وحدت و انسجام بین مسلمانان توصیف و اضافه کرد: با ولادت حضرت محمد(ص)، روشنایی جای دنیای تاریک جاهلیت را گرفت و حریت و آزادی، به بشریت هدیه داده شد و امروز بیش از یک میلیارد نفر پیرو رسول مهربانی‌ها هستند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل(ره) برای مسلمانان پرثمر بوده است، افزود: وجود این هفته، نه تنها برای ایران و اهل سنت و تشیع مایه اتحاد و خیر و برکت بوده، بلکه بانی بیداری کشورهای اسلامی در برابر دشمنان شد.

ماموستا رستمی تصریح کرد: همه باید دستور خداوند مبنی بر حفظ وحدت و چنگ به ریسمان الهی و دوری از تفرقه را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه سنندج گفت: امروز دشمنان دائم به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف بین مسلمانان هستند و تنها راه موفقیت در برابر توطئه آنان و حفظ عزت، وجود وحدت در امت اسلامی است.

وی خواستار حفظ اتحاد و انسجام بین کشورهای اسلامی شد و اذعان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی استفاده می‌کند، بنابراین باید هوشیار باشیم و اجازه عملی شدن توطئه‌های دشمن را ندهیم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها بر تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند به وعده‌های خود در زمینه ساخت مسکن برای محرومان و رفع مشکلات اقتصادی جامه عمل بپوشاند که بسیار ارزشمند است. انقلاب اسلامی زمینه ایجاد اتحاد بین جامعه اسلامی را فراهم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها