رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566691

شروع خوب شاگردان یحیی در لیگ بیست‌ویکم

بازی مهم را پرسپولیس برد

ساعت24-شاگردان یحیی گل محمدی در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر با شکست فولاد خوزستان نخستین گام را محکم برداشتند.

html>

در آخرین بازی از هفته نخست فصل بیست‌ویکم لیگ برتر، از ساعت ۱۸ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که پرسپولیس با نتیجه سه بر یک موفق به کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه شد.

ترکیب فولاد خوزستان

احسان مرادیان، صالح حردانی، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک، میلاد بدرقه، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، پاتوسی، پریرا

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی

نیمه اول:

آغاز این دیدار با بازی پایاپای دو تیم همراه بود و هرچه از زمان بازی گذشت، دو تیم سعی داشتند فشار بیشتری روی حریف ایجاد کنند که در این کار ناموفق بودند. بازی در بیشتر دقایق نیمه نخست، در میانه زمین در جریان بود اما با این حال روی یکی دو حرکت، پرسپولیس کرنر به دست آورد که نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند.

دقیقه 34: اولین موقعیت حساس بازی توسط آیاندا پاتوسی خلق شد که پاتوسی در پشت محوطه جریمه یک ضربه زمینی روانه دروازه پرسپولیس کرد که با دفع توپ توسط حامد لک، توپ به کرنر رفت و این کرنر در ادامه توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.

دقیقه ۴۰: روی حرکت امید عالیشاه و پاس به بیرون او مهدی عبدی صاحب موقعیت شد که در اثر برخورد با بازیکن فولاد به زمین افتاد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

نیمه دوم:

پرسپولیس در نیمه دوم یک بازی متفاوت را از خود ارائه داد و گل محمدی با تعویض های طلایی خود توانست در نیمه مربیان سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کند.

دقیقه 56: روی پاس محمد بدرقه، وحید حیدریه صاحب یک موقعیت شوتزنی شد که ضربه روی پای او با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 61: شاگردان گل محمدی از روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت شدند که ارسال امید عالیشاه روی سر رضا اسدی فرود آمد و او بالاتر از کولیبالی توپ را وارد دروازه فولاد میزبان کرد تا اولین گل این بازی در یکی از معدود موقعیت ها به ثمر برسد.

دقیقه 64: بازیکنان پرسپولیس که بعد از گل اول موتورشان روشن شده بود، با حرکت مهدی عبدی صاحب یک موقعیت خوب شدند که عبدی در تک به تک با مرادیان نتوانست از این موقعیت خوب بهره ببرد.

دقیقه 66: مهدی ترابی در یک حرکت انفرادی در پشت محوطه جریمه فولاد با یک شوت خطرناک دروازه این تیم را تهدید کرد که ضربه او راهی کرنر شد.

دقیقه 72: شاگردان گل محمدی که با حضور پر تعداد و حملات متعدد در نیمه دوم سعی در گلزنی داشتند توسط بازیکن تازه وارد خود به گل دوم رسیدند. حامد پاکدل، خرید جدید پرسپولیس که در دقیقه 65 به جای مهدی عبدی وارد میدان شد، روی یک ضربه ایستگاهی توانست با ضربه سر ارسال دقیق مهدی ترابی را وارد دروازه فولاد کند.

دقیقه 77: بازیکنان فولاد که برای جبران گل های خورده سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس داشتند، با خطای فرجی روی شیمبا صاحب ضربه پنالتی شدند که خود پریرا این ضربه پنالتی را وارد دروازه لک کرد تا اختلاف گل به حداقل برسد.

دقیقه 84: روی حرکت خوب وحید امیری و پاس در عمق دقیق او، عیسی آل کثیر دیگر بازیکن تعویضی گل محمدی در موقعیت تک به تک با مرادیان قرار گرفت و با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه فولاد چسباند.

دقیقه ۸۸: فرصت برای فولاد و روی چرخش شیمبا در پشت محوطه به وجود آمد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها