رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566778

افراد اضافه در سفر پرسپولیس به عربستان چه کسانی بودند؟

ساعت24- تیم فوتبال پرسپولیس سفر پرحاشیه‌ای به کشور عربستان برای بازی با الهلال داشت.

html>

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال به کشور عربستان سفر کرد اما این سفر با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. در ابتدای سفر و به دلیل عدم اطلاع مدیران پرسپولیس از قوانین، کاروان سرخ‌پوشان بعد از ساعت‌ها معطلی در فرودگاه مهرآباد، در نهایت با یک روز تاخیر راهی ریاض شد.

حالا اما شنیده می‌شود در این سفر برخی افراد حضور داشتند که البته علت سفر آنها به عربستان برای این بازی حساس اصلا مشخص نیست.

یکی از این نفرات ایمان حسین پور شرفشاد، معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس است. او چند روز قبل از سفر به عربستان از سمتش کنار گذاشته شد و هورمزد یعقوبی‌نژاد به جای او در این سمت مشغول به کار شد اما در سفر به ریاض در کاروان پرسپولیس حضور داشت! علت و دلیل حضور او در این سفر اصلا مشخص نیست!

علی یادگاری یکی از مسئولان اداری باشگاه پرسپولیس هم در این سفر همراه با پرسپولیس حاضر بود که البته دلیل سفر او به عربستان هم مشخص نشد.

از طرف دیگر تقی معلمی که پیش از این آبدارچی طبقه چهارم پرسپولیس بود اما اخیرا و به دلیل برخی از مسائل عضو تیم تدارکات پرسپولیس شده هم از جمله کسانی بود که در سفر به عربستان در کاروان پرسپولیس حضور داشته است.

بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه شفاف سازی کنند که دلیل حضور تفراد اضافه در کاروان اعزامی به ریاض در شرایط بد اقتصادی پرسپولیس چه دلیل و یا توجیهی داشته است.

میدان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها