رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566794

هشدار نسبت به سقوط شدید قیمت بیت کوین

ساعت24- بزرگ ترین ریزش قیمت بیتکوین مربوط به رسیدن قیمت آن از ۲۰ هزار و ۸۹ دلار به ۱۱۱۱ دلار بود. این رمز در هر دو سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز در مقاطعی ریزش های ۶۱ درصدی و ۵۴ درصدی را تجربه کرد و چرخه خرسی ۲۰۲۱ می تواند قیمت آن را به چیزی حدود ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار دلار برساند.

html>

صندوق پوشش ریسک پنترا کپیتال در یادداشتی به معامله گران هشدار منتظر ریزش بسیار شدید قیمت بیتکوین پس از پایان چرخه صعودی فعلی باشند تا جایی که مدل سازی های صورت گرفته توسط این موسسه نشان می دهد ارزش بیتکوین ممکن است در این مرحله تا ۸۰درصد ریزش کند. ریزش ۸۰ درصدی بیتکوین برای این رمز خیلی دور از دسترس نیست و بررسی های تاریخی نیز نشان می دهد قیمت بیتکوین در سال های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ نیز چنین سقوط هایی را تجربه کرده است.

بزرگ ترین ریزش قیمت بیتکوین مربوط به رسیدن قیمت ان از ۲۰ هزار و ۸۹ دلار به ۱۱۱۱ دلار بود. این رمز در هر دو سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز در مقاطعی ریزش های ۶۱ درصدی و ۵۴ درصدی را تجربه کرد و چرخه خرسی ۲۰۲۱ می تواند قیمت آن را به چیزی حدود ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار دلار برساند.

دن مورهد- مدیر موسسه پنترا کپیتال- گفت: چرخه های ریزشی همیشه در بازار هستند و در آینده نیز اتفاق خواهند افتاد. قرار نیست یک روند صعودی تا ابد ادامه داشته باشد همان طور که قرار نیست قیمت ها تا همیشه روز به روز بیشتر ریزش کنند.

قیمت بیتکوین در اوایل سال جاری میلادی نیز به بالای ۶۰ هزار دلار رسید اما پس از آن و با اخبار منفی مداوم از طرف چین قیمت ها به شدت ریزشی شد تا جایی که بیتکوین نصف ارزش خود را از دست داد.

شمار دیگری از تحلیلگران بازار نظر کاملا متفاوتی دارند و معتقدند باید منتظر بیتکوین ۱۰۰ هزار دلاری بود. این گروه تایید ضمنی معاملات ارزهای دیجیتالی در آمریکا و کاهش شدید بیتکوین های قابل استخراج را از دلایل اصلی استدلال خود عنوان می کنند. روند قیمتی بیتکوین از آنجایی اهمیت دارد که این رمزارز با در اختیار داشتن حدود ۴۶ درصد از کل سهم ارزش بازار رمزارزها، به ویژه در ماه های اخیر به تعیین کننده ترین عامل مسیر حرکت بازار تبدیل شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها