رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566808

فال روزانه یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
html>

فال شخصی برای متولدین 2 آبان :

درهای بسته به‌ روی شما باز خواهد شد. کارهای زیادی تاکنون انجام نداده‌ اید به‌ این دلیل که فکر می‌کردید این کارها پیش‌ پا افتاده و کودکانه به‌ نظر می‌رسد، زمان آن رسیده که نگرش خود را به زندگی تغییر دهید و هر کاری که تاکنون به هر دلیل انجام نداده‌اید را آغاز کنید. تغییر را از همین امروز شروع کنید چرا که آبان ماه بهترین زمان برای تغییرات است، در ماه دی دوستان‌تان به کمک مالی شما نیاز پیدا می‌کنند، سخاوتمند باشید و دست آنها را بگیرید، اما بیش‌ از حد دست‌ و دلبازی به‌ خرج ندهید. در بهمن‌ ماه سال جاری تا جایی که می‌توانید معاشرت کنید و به‌ دید و بازدید بروید، این شرایط باعث ایجاد دوستی‌ های جدیدی خواهد شد. هر چه بیشتر به اواخر سال نزدیک می شود، زندگی تان نیز رو به بهبود بیشتری پیش می رود. یکی از شانس های زندگی تان را در بهار مشاهده خواهید کرد. اگر ابهامات زیادی بر سر راهتان قرار دارد، برخلاف سالهای قبل، آنها را بدون خجالت بیان کنید. هر چه آگاهی کامل تری از اطراف تان داشته باشید، در زندگی موفق تر خواهید بود.


فال روزانه متولدین فروردین

احساس می‌ کنید در باتلاقی از گرفتاری‌ ها گیر افتاده‌اید که هر چقدر بیشتر دست‌ و پا می‌ زنید، بیشتر در آن فرو می‌ روید. از این شرایط خسته‌ شده‌اید و واقعاً نمی‌ دانید برای نجات از گرفتاری‌ها چه کاری باید انجام دهید. در چنین شرایطی باید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و مشکلی را که به‌ تنهایی نمی‌ توانید حل‌ کنید با کمک اطرافیان از سر راه بردارید. به‌ لحاظ مالی در مضیقه هستید و سرمایه‌ خود را از کف داده‌اید، افسوس گذشته را نخورید چرا که آبی که از جوی رفته را نمی‌ شود باز گرداند. چرخ زندگی را به هر قیمتی که هست بچرخانید و مطمئن باشید که تلاش شما در آینده به بار خواهد نشست و دوباره وضعیت مالی باثباتی پیدا می‌ کنید. برای رهایی از سردرگمی‌تان یک راهکار درست انتخاب کنید تا بیش از این در مشکلات غرق نشوید. شما ذاتاً روحیه جنگنده ای دارید و همین موضوع باعث پیشرفتتان در آینده نزدیک خواهد شد. چند وقتی است مشکل کاری دارید. شما به سختی تمام و با چنگ و دندان موقعیتتان را حفظ کرده‌اید، به همین دلیل این روزها بشدت احساس خستگی می کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

به‌ قول قدیمی‌ ها یک‌ دست صدا ندارد و راز موفقیت شما در حضور در کارهای گروهی پنهان شده است. به‌ هر اندازه که افکار خود را با همکاران یا شریک‌ تجاری خود به‌اشتراک بگذارید، به‌ همان اندازه پشتیبانی بیشتری از همکاران دریافت می‌ کنید و کارهای شما سریع‌ تر پیش‌ خواهد رفت. امروز باید تصمیم مهمی بگیرید و تکلیف کار عقب‌ مانده‌ای را روشن‌ کنید، قبل از این که هرگونه تصمیمی بگیرید، ابتدا تمام شرایط را سبک‌ و سنگین کنید و تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ نمایید که نفع شما را به‌ دنبال داشته باشد اما ضرری هم به کسی وارد نکند. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. دور و برتان را کمی خلوت بکنید تا بتوانید درست فکر کنید. انجام کاری مهم به شما سپرده شده، به موقع اگر نجنبید فرصت را از دست می دهید. خودتان را شرمنده دیگران نکنید. هرچه زودتر باید به دیدن شخصی بروید. دوری راه را بهانه نکنید. همین هفته قراری بگذارید و به دیدنش بروید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

سوال‌های بی‌ پاسخ زیادی در ذهن شما وجود دارد و هنوز در انتخاب مسیر درست زندگی مردد هستید. تمام رویکردهایی که در زندگی پیش‌ روی شما قرار دارد به‌ ظاهر جذاب و معقول به‌ نظر می‌رسند اما اهل خطر نیستید و به‌ همین دلیل نیز تاکنون موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌اید. برای تجربه مسیرهای پیش‌رو باید دل به دریا بزنید و راه‌های مختلف را تجربه کنید. مطمئن باشید چیزی را از دست نمی‌دهید و حتی اگر اشتباهی نیز انجام دادید، از این اشتباه درس خواهید گرفت و در آینده رویکرد بهتری به‌ زندگی خواهید داشت. مسافرتی در پیش‌ رو دارید و پیشنهاد می‌کنیم از لحظه‌ لحظه این مسافرت تا جایی که می‌توانید لذت ببرید چرا که بعید به‌ نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک دوباره موقعیت مسافرت برای شما مهیا شود. مسئولیت تصمیماتی که می گیرید را به عهده بگیرید. احساسات دیگران را دست کم نگیرید و با آن بازی نکنید، عواقبش گریبان خودتان را می گیرد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

روز مهمی در پیش‌رو دارید اما نگران نباشید چرا که مدت‌ها است خودتان را آماده این روز کرده‌اید و هیچ مشکلی نمی‌ تواند جلوی شما را بگیرد. خودتان را به لحاظ فکری آماده برخورد با مشکلات کنید و توجه ویژه‌ای به جزئیات داشته باشید. در چند روز آینده ملاقات مهمی با یکی از همکاران یا اعضای فامیل خواهید داشت، این ملاقات در زندگی و کار شما بازتاب پیدا می‌ کند و سعی کنید تا جایی که می‌ توانید فردی که به ملاقات شما آمده را راضی نگه‌ دارید. ایده های خوب می توانند درهای بسته بسیاری را به روی شما باز کنند، حتی اگر مجبور باشید با شخصی که برایتان ارزش قائل نیست معاشرت و کار نکنید. اعتماد به نفستان را از شما می گیرد. در زمینه مالی با شریک خود مشکل دارید. بهتر است هر چه زودتر به بهبود این رابطه فکر کنید. در حال حاضر این رابطه مهمترین مسئله زندگیتان به حساب می آید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز تا جایی که می‌ توانید استراحت کنید و حسابی بخندید چرا که فردا روز سختی را در پیش دارید و به کارهای مهمی باید رسیدگی کنید. آرامش حرف اول را در زندگی شما می‌زند و روزمرگی‌های زندگی این آرامش را از شما گرفته‌ است. هیچ‌ چیزی بهتر از هم‌ صحبتی با اعضای خانواده به شما آرامش نمی‌دهد، در نتیجه دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون بروید. در چند روز آینده سر شما به‌ اندازه‌ای شلوغ می‌ شود که حتی فرصت سر خاراندن هم پیدا نمی‌ کنید. در هفته جاری کسالت جزئی ممکن است جان نازنین شما را آزرده کند، مواظب سلامتی خودتان باشید و اجازه ندهید بیماری شما را زمین‌ گیر کند. در مورد مسئله پیش آمده سرسری و بی تفاوت از کنارش نگذرید. از شخصی قدرنشناس بپرهیزید و فریب زبان بازی و دوروریی های او را نخورید. بزودی هدیه ای به دستتان می رسد. قدر شخص فرستنده را بدانید و با دقت بسیار در حفظ هدیه کوشا باشید. از دری که نباید رد نشوید و صداقتتان را زیر سوال نبرید، حتی اگر پشت آن در بهشت باشد.


فال امروز متولدین شهریور

آدم خودداری هستید و به‌ رغم این که فکرهای خوبی در سر دارید، این فکرها را به کسی نمی‌ گویید. امروز زمان آن رسیده که افکار خود را با کسی که می‌ توانید روی کمک او حساب‌ باز کنید در میان بگذارید. برای انجام کاری نیاز به وسیله‌ یا ابزاری دارید، اما این وسیله در اختیار شما نیست و با توجه به این که می‌ دانید یکی از دوستان یا آشنایان شما این وسیله را دارد، نمی‌ خواهید برای قرض‌ گرفتن این وسیله به او رو بیندازید. مطمئن باشید این دوست با کمال‌ میل وسیله‌ای که مد نظر شما است را در اختیارتان قرار خواهد داد. اتفاقی ناراحت کننده برای چندمین بار برایتان رخ داده، لازم است هر چه سریعتر تغییری در برخوردتان با مردم بدهید، ادامه کاری باعث خستگی و افسردگی شما می شود، بهتر است هر چه زودتر کار را به فردی معتمد و ماهر بسپارید. با ذهن و جسم خسته به جایی نمی رسید، شما به خوبی می دانید که از زندگی عاطفیتان چه می‌خواهید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

روزی خوبی می‌توانید در پیش‌ رو داشته باشید به‌ شرط این که به زمین و زمان خرده نگیرید و زندگی را ساده‌ بگیرید. با بهانه‌ های کوچک شاد شوید و دیگران را در این شادی سهیم کنید. در چند روز آینده اتفاق مهمی برای شما رخ خواهد داد، بد به دل خود راه ندهید چرا که با اتفاق شومی روبرو نیستید و روزگار برنامه‌های مهم‌تری برای شما دارد. سعی کنید از این اتفاق درس بگیرید و رویکرد تازه‌ای به‌ زندگی داشته باشید. برای بدست آوردن چیزی که می خواهید باید جدیت بیشتری نشان دهید، فراموش نکنید بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. به تازگی از بستر بیماری برخاسته‌اید، مراقب سلامتی خود باشید. هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. بزودی شخصی به شما پیشنهادی می کند، این پیشنهاد می تواند در کار و درآمدتان تاثیر بسزایی بگذارد. شنیدن یک خبر یا خواندن یک مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد موضوعی که برایتان مهم است، در اختیار شما قرار می دهد. برای رسیدن به خواسته تان زور نکنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

فرصت‌های زیادی برای تغیییرات مهم در زندگی شما وجود دارد، اگر قدر این فرصت‌ها را ندانید، فرصت‌ها مثل برق‌ و باد گذر می‌ کنند و برای همیشه پشیمان خواهید شد. فرد بسیار پر کاری هستید اما تاکنون به‌ اندازه‌ای که کار کرده‌اید به مال و ثروت نرسیده‌اید. زمان آن فرا رسیده که در کنار کار، از هوش خود هم بهره بگیرید و موقعیت‌ شناس باشید. یکی از دوستان یا اعضای فامیل به کمک نیاز دارد اما لب به سخن باز نمی‌ کند و درخواستی برای کمک ندارد، برای کمک به وی پیش‌ دستی کنید و مطمئن باشید روزی خواهد رسید که همین فرد دست شما را بگیرد. یک اشتباه را مدتهاست که زندگی می کنید و خودتان را گول می زنید، اگر امروز جلوی آن را نگیرید وقتی به خودتان می آیید که دیگر بسیار دیر است و نمی‌توانید جبران کنید. جهت تصمیم گیری برای یک خرید حتما از فردی خبره استفاده کنید تا سرتان کلاه نرود. یادتان باشد از شخصی که در روزهای سخت کمکتان کرده قدردانی کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس اعتماد به‌ نفس زیادی می‌ کنید و بر این باور هستید که هر تصمیمی که می‌ گیرید درست است، اما این احساس اعتماد به‌ نفس کاذب است و شما را به بیراهه می‌ برد. در عوض پیشنهاد می‌ کنیم از تصمیم‌گیری‌های نابهنگام و بدون فکر جلوگیری کنید و برای رفع مشکلات به عقل سلیم خود مراجعه نمایید. امروز به لحاظ کاری حسابی سرتان شلوغ است و فرصت سرخاراندن ندارید، بعدازظهر امروز نیز مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌ رسد و حسابی وقت شما را می‌ گیرد. نگران این شلوغی‌ها نباشید چرا که یکی دو روز آینده اوضاع بهتر می‌ شود و موقعیتی برای استراحتی جانانه پیدا می‌ کنید. به دلیل نوع مدیریت شما در مواقع مختلف، پیشنهاد بسیار خوب کاری به شما می شود، با وارد شدن به این حوزه در مسیری قرار می‌گیرید که قبلا تجربه نکرده بودید، از این موضوع نگران نباشید و از این تغییر استقبال کنید. در رابطه با مسائل احساسی خود، دچار مشکل و سردرگمی شده اید. بهتر است این همه بی تابی و کلافگی از خودتان نشان ندهید.


♑ فال روز متولدین دی

مدت زیادی است که می‌ خواهید حرفی را به کسی بگویید، اما همیشه برای گفتن این حرف، این دست و آن دست می‌ کنید. امروز زمان خوبی است که سفره دل‌تان را پیش این فرد باز کنید و حرف‌های نگفته را با او در میان بگذارید. احساس می‌ کنید کنترل زندگی از دست شما خارج شده است و به‌ رغم این که شب‌ و روز کار می‌ کنید، اما باز هم نه‌ تنها از کارهای‌تان عقب هستید، بلکه به لحاظ مالی نیز اندوخته چشمگیری جمع نکرده‌اید. نگران نباشید چرا که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌ چرخد و در آینده‌ای نزدیک تلاش و کوشش شما به بار خواهد نشست. بهتر است متوجه باشید که او فقط تمایل دارد کمی تنها باشد. این را درک کنید گاهی آدم ها به تنهایی نیاز دارند. حواستان باشد بعد از تمام کارهایی که انجام داده اید ناخواسته حرفی نزنید که زحماتتان یکجا به هدر برود. مطلبی که امروز حوصلتان را سر برده و بنظرتان پیش پا افتاده است بزودی برایتان بسیار مهم و قابل توجه می شود.


♒ فال متولدین بهمن

روزی سرشار از شادی و نشاط را در پیش دارید، اجازه ندهید روزمرگی‌های زندگی جلوی این شادی را بگیرد و تا جایی که می‌ توانید انجام کارهای غیر ضروری را به فردا موکول کنید. در عوض با دوستان یا اعضای فامیل به گشت‌ و گذار بروید و شادی بی‌بهانه‌ای که نصیب‌تان شده را با آنها به اشتراک بگذارید. به موفقیتی مهم در کار و زندگی دست پیدا خواهید کرد، اما این موفقیت از دید اعضای فامیل نادیده گرفته می‌ شود و احساس می‌ کنید که قدر شما را نمی‌ دانند. لازم نیست زیاد خودتان را ناراحت کنید چرا که ماه پشت ابر نمی‌ ماند و به‌ زودی اطرافیان قدر زحمت‌های شما را خواهند دانست. برای رسیدن به خواسته قلبیتان بهتر است فعلا کمی دندان روی جگر بگذارید. برای اتفاق نیافتاده غصه خوردن غلط است، اگر نگران هستید بهتر است از حالا بدترین موقعیت را در نظر بگیرید و بدانید اگر اتفاقی بیافتد چه باید بکنید. در رساندن خبر مهمی به شخصی بهتر است بهترین کلمات را انتخاب کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

موقعیت شما در محل کار یا زندگی به‌ خطر افتاده و باید برای حفظ این موقعیت تلاش کنید. در چنین شرایطی روی کمک دوستان نباید حساب‌ باز کنید و موقعیتی که به‌ تنهایی برای بدست آوردن آن زحمت زیادی کشیده‌اید را باید شخصاً حفظ کنید. احتمال دارد درگیری لفظی میان شما و فردی صورت گیرد و به‌ رغم اینکه انسان خودداری هستید، کنترل خود را از دست بدهید. نگران این درگیری نباشید و با تمام قدرت از حقوق‌تان دفاع کنید. در نهایت این شما هستید که پیروز میدان خواهید بود. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید. حرف زدن با شخصی باعث می شود از اتفاقاتی که در اطرافتان می افتد مطلع شوید. حواس خود را جمع کنید تا موقعیتی ناب را شکار کنید و در مسیر درست پیشرفت قرار بگیرید. ذهن خود را از حاشیه ها خالی کنید، فقط وقتتان را تلف می کند. در زمینه مسائل عاطفی کمی سردرگمی را تجربه خواهید کرد.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها