رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566809

دعوت پوتین از بنت برای سفر به سن پترزبورگ

ساعت24-دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با بنت و دعوت از او برای سفر به شهر سن پترزبورگ خبر داد.

html>

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دفتر بنت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شنبه شب هنگامی که بنت در شهر سوچی روسیه حضور داشت، در تماسی ضمن احوال‌پرسی از بنت که تعطیلات آخر هفته خود را در سوچی سپری کرد، از او و همسرش دعوت کرد به شهر سن پترزبورگ نیز سفر کنند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت او را پذیرفت و گفت که خوشحال می‌شود این سفر را بعدا انجام دهد.

طبق بیانیه یاد شده، پوتین در این گفتگوی تلفنی، از بنت بابت دیدار خوبی که روز جمعه با هم داشتند، تشکر کرد و بنت نیز از پوتین بابت استقبال گرم از او و نیز "دیدار نتیجه‌بخش‌شان که نقش بسزایی در تقویت روابط دو طرف ایفا خواهد کرد"، تشکر کرد.

دیدار روز جمعه بنت و پوتین در سوچی به "تهدید ایران علیه اسرائیل"، مساله سوریه و بررسی راه‌های ضامن تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه "مبارزه با ترریسم" اختصاص داشت.

آن دو در این دیدار توافق کردند سیاست کنونی در سوریه مبنی بر آزادی عمل ارتش رژیم صهیونیستی در سوریه را ادامه دهند. همچنین پوتین از بنت خواست در حملات هوایی اسرائیل از حمله به زیرساخت‌ها و نهادهای دولت سوریه اجتناب کند.

بنت بامداد امروز (یکشنبه) به اراضی اشغالی بازگشت.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها