رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566845

پیروانی: چرا باید بازی نفت مسجد سلیمان - سپاهان در اهواز برگزار شود؟/ چه کسی پاسخگوی این تبعیض است؟

ساعت24-مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به شدت به برگزاری دیدار نفت مسجد سلیمان - سپاهان در اهواز اعتراض کرد.

html>

افشین پیروانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ضمن اعتراض به مکان برگزاری بازی تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: عدالت حکم می‌کند که شرایط همه تیم‌ها در بازی‌های مختلف در طول فصل یکسان باشد. من می‌خواهم بدانم چه کسی گفته است که بازی این هفته سپاهان و نفت مسجدسلیمان باید در اهواز برگزار شود؟

وی ادامه داد: همه می‌دانند که بازی در خانه نفت مسجدسلیمان به لحاظ زمین این شهر و امکانات آنجا، یکی از سخت‌ترین بازی‌های هر تیم در فصل است. بنابراین این درست نیست که بازی این دو تیم امروز در ورزشگاه شهدای فولاد انجام می‌شد.

پیروانی گفت: چطور زمانی که ما پارسال قبل از فینال لیگ قهرمانان با نساجی بازی داشتیم، مجبور شدیم در زمینی صد درصد غیراستاندارد که به هیچ وجه شایسته میزبانی یک بازی لیگ برتری نبود بازی کنیم و به هر مسئولی گفتیم زمین بازی را عوض کنید، گفتند نمی‌شود، اما بازی امروز سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان به راحتی به اهواز منتقل شد؟! اگر صرفاً چمن زرد باشد دلیل مناسبی برای تغییر زمین نیست. الان چه کسی پاسخگوی این تبعیض است؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این پوئنی است که به تیم‌های رقیب ما داده شده و مطمئن باشید که با این روند حق به حقدار نمی‌رسد. ما نگران این مسائل هستیم و در طول این چند فصل دیده‌ایم که بعضی مواقع خیلی راحت حق پرسپولیس را خورده‌اند و در زمینه‌های مختلف اصول بازی جوانمردانه رعایت نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها