رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566857

کار سخت استقلال مقابل ذوب آهن

تلاش پسران فرهاد برای شکستن دو طلسم

ساعت24-استقلال در بازی امروز مقابل ذوب آهن به دنبال شکستن دو طلسم خود است.

html>

دو تیم استقلال و ذوب آهن از ساعت 18 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم هفته اول لیگ را با برد یک بر صفر مقابل رقیبان خود آغاز کردند و به دنبال این هستند که با برد در این مسابقه شش امتیازی شوند.

استقلال در هفته اول مقابل تیم هوادار که تازه به لیگ برتر صعود کرده با تک گل جعفر سلمانی به برتری رسید و ذوب آهن هم با گل لحظات پایانی عارف رستمی در آبادان از سد نفت آبادان گذشت.

استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که در پنج تقابل اخیر خود با این تیم در فولادشهر موفق به کسب پیروزی نشده است. آن‌ها آخرین بار در فصل 1395-96 با هدایت منصوریان و گلزنی بهنام برزای و فرشید اسماعیلی حریف خود را شکست دادند و در پنج بازی بعدی به ترتیب شکست 2 بر یک و یک بر صفر و دو تساوی 2-2 و یک تساوی بدون گل را تجربه کرده‌اند. آبی‌ها هم‌چنین فصل گذشته در لیگ موفق به شکست ذوب آهن نشدند و پس از تساوی بدون گل در اصفهان، در بازی برگشت دو بر صفر در آزادی شکست خوردند. شکستی که در جام حذفی جبران شد و استقلال با درخشش اسماعیلی، هافبک جداشده خود دو بر یک ذوب را حذف کرد.

استقلال هم‌چنین سال قبل در تقابل با مهدی تارتار هم موفق نبود و دو تساوی بدون گل مقابل تیم او یعنی پیکان کسب کرد. البته تارتار هم در سال‌های اخیر مقابل استقلال موفق به پیروزی نشده و آخرین بار سال 1396 با تیم پارس جنوبی استقلال را شکست داد. مجیدی هم در زمان حضورش روی نیمکت استقلال فقط یک برد دو بر یک مقابل ذوب آهن در فصل نوزدهم لیگ برتر داشته است.

علاوه بر این استقلال در سال‌های اخیر هرگز موفق نشده هر دو بازی اول خود را با برد پشت سر بگذارد و آخرین بار در لیگ پانزدهم با پرویز مظلومی توانست این کار را انجام دهد.

تا پیش از بازی امروز و در مجموع، استقلال و ذوب آهن در 71 مسابقه به مصاف هم رفتند که سهم استقلال 31 برد و سهم ذوب آهن 20 برد بوده است و 20 بازی نیز مساوی شده است.

در طرف مقابل ذوب آهن که میزبان این مسابقه است پس از عملکرد ضعیف در فصل قبل این بار با مهدی تارتار پا به مسابقات گذاشته و می‌خواهد خاطرات بد گذشته را به دست فراموشی بسپارد. آن‌ها در فصل نقل و انتقالات تغییرات بسیاری داشتند و با ترکیبی جدید پا به این جدال حساس خواهند گذاشت. استقلال هم در نقل و انتقالات تغییرات زیادی به خود دید و نفرات زیادی جذب کرد. گفته می‌شود قرار است دو بازیکن خارجی هم به ترکیب استقلال اضافه شوند تا ترکیب این تیم کامل شود.

ترکیب احتمالی استقلال: حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی ذوب آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، میلاد جهانی، بابا محمدی، سجاد جعفری، محمد خدابنده‌لو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها