رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566871

متولدین هرماه به خاطر کدام ویژگیشان جذاب به نظر میرسند؟

سات24-در مطلب زیر به بررسی خصوصیات اخلاقی هر ماه خواهیم پرداخت.

ی
html>

شناخت خصوصیات افراد همواره برای خیلی ها جذاب بوده است. برخی خصوصیت های انسان ها گویی با ماه تولد ایشان تناسب بسیاری دارد. شاید تا به حال با خودتان فکر می‌کردید که کاش در ماه دیگر متولد می‌شدید و ویژگی خاص آن ماه را داشتید تا بتوانید شرایط را بهتر کنترل کنید. در ادامه خصوصیاتی که در مورد شخصیت متولدین ماه های مختلف سال وجود دارد را قرار داده ایم.

فروردین

فروردین ماهی‌ها معمولاً به خاطر جسارت بالایی که دارند؛ مورد ستایش قرار می‌گیرند. آن‌ها مدیر هستند و اعتماد به نفس این را دارند که بدون هیچ ترسی شرایط را رهبری کنند. معمولاً در زندگی مشترک مدیریت را به دست می‌گیرند و همین باعث می‌شود که دیگران غبطه این ویژگی شان را بخورند و توجهات رمانتیک زیادی را هم جذب می‌کنند.

اردیبهشت

یکی از ویژگی‌های مهم اردیبهشتی‌ها جذابیت شان برای همسرشان است. آن‌ها به شدت برای شریک زندگی خود جذاب هستند و خیلی هم از لحاظ رابطه زناشویی افراد گرمی هستند. اردیبهشتی‌ها یک حس آرامش و پایداری را به رابطه می‌دهند و به همین دلیل همسرشان نمیتواند حتی کوتاه‌ترین دوری از آن‌ها را تحمل کند. این ویژگی اردیبهشت ماهی‌ها برای اکثر افراد جذاب و ستودنی است.

خرداد

خرداد ماهی‌ها معروف به این هستند که شخصیت شان تغییر می‌کند، اما در کنار آن‌ها خسته نمی‌شوید. آن‌ها می‌توانند خیلی سرگرم کننده و اجتماعی باشند و گاهی اوقات هم کاملاً جدی می‌شوند. در واقع هر حسی که داشته باشند را انتقال می‌دهند، اما به هر حال انسان‌های شاداب و سرزنده‌ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند.

تیر

بعضی افراد از این که با احساسات شان مواجه شوند، می‌ترسند، اما هیچ تیرماهی از این موضوع نمی‌ترسد. هنگامی که آن‌ها وارد یک رابطه احساسی می‌شوند به اندازه کافی صداقت عاطفی دارند. آن‌ها افرادی هستند که هم شما را درک می‌کنند، هم به شما اعتماد می‌کنند و هم در لحظات سخت کنار تان هستند به همین دلیل معشوقه‌ی یک تیرماهی بودن از دید بقیه، خوش شانسی محسوب میشود.

مرداد

مرداد ماهی‌ها عاشق مهمانی رفتن هستند. آن‌ها خیلی خوب لطیفه تعریف می‌کنند و دیگران را شاد می‌کنند. افراد مختلفی را به خودشان جذب می‌کنند و همیشه دور و بر آن‌ها شلوغ است بطوری که برخی میگویند، مرداد ماهی‌ها مهره مار ذاتی دارند. اگر بخواهید زمانی را با مرداد ماهی‌ها خلوت کنید، احتمالاً برایتان سخت باشد که موقعیت مناسبی را پیدا کنید.

شهریور

شهریور ماهی‌ها در مورد اشخاص مختلف و موضوعات مختلف نظرات خوبی دارند، روی هر مسئله‌ای تمرکز می‌کنند و تا جایی که بتوانند از آن چیزی یاد می‌گیرند. این افراد خوش فکر هستند، تجزیه تحلیل خوبی دارند، مهارت حل مسئله و مشکل در آن‌ها بسیار بالاست. اگر مشکلی دارید که نیاز به یک راه حل دارد، قطعاً یک شهریور ماهی می‌تواند به شما کمک زیادی کند و بهترین همراه و شریک برای شما باشد. او در زندگی مشترک هم با قدرت زیاد به همسرش کمک می‌کند و مشکلات را کنار می‌زند.

مهر

مهر ماهی‌ها به شدت مهربان هستند. همیشه احساسات دیگران را در نظر می‌گیرند. همیشه عدالت دارند. تعادل را رعایت می‌کنند و از اینکه دیگران رفتار آن‌ها را نپسندند، نمی‌ترسند و کار درست خودشان را انجام می‌دهند. همچنین انسان‌های متعهدی هستند، بنابراین رابطه با مهر ماهی‌ها رابطه خوبی خواهد بود و پایدار باقی می‌ماند، زیرا به شدت وفادار هستند.

آبان

آبان ماهی‌ها خصلت مرموزی دارند و با سیاست عمل می‌کنند و با ترفند خودشان در رابطه رمانتیک مدیریت می‌کنند و حتی به گونه‌ای عمل می‌کنند که ویژگی‌های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب باشد.

آذر

آذر ماهی‌ها به دنبال خطر و ماجراجویی هستند. آن‌ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و شاید در ارتکاب جرم شریک خوبی محسوب شوند. همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند؛ حتی اگر بدترین اتفاقات رخ داده باشد و انرژی مثبت آن‌ها به همه انتقال پیدا می‌کند.

دی

دی ماهی‌ها قابل اعتماد و اطمینان هستند و همیشه خوبی‌های شما را می‌بینند و این یک ویژگی مثبت بسیار بزرگ در آن‌ها است و شما همیشه می‌توانید روی صبوری، متانت و تواضع آن‌ها حساب کنید.

بهمن

بهمن ماهی‌ها تا جایی که بتوانند به هم نوع خود کمک می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. آن‌ها انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می‌کنند. در رابطه؛ شنوای خوبی هستند و همیشه به همسر خود یاری می‌رسانند.

اسفند

اسفند ماهی‌ها با کسانی که مشکل دارند، بسیار خوب همدردی می‌کنند و درد و مشکل شما را به خوبی درک کرده و آن را حس می‌کنند؛ بنابراین افراد دلسوزی هستند. شاید بتوان گفت اسفند ماهی‌ها در بین بقیه ماه‌ها رمانتیک‌ترین هستند و برای جلب رضایت همسرشان هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند.

مطالب این مقاله فقط جنبه ی سرگرمی دارد و قابل استناد نیست.

منابع: برترین ها / نام فارسی

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها