رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566897

علی دایی: زندگی مرفه حق من است اما پنت هاوس ندارم

ساعت24-علی دایی گفت: دلم می‌سوزد که این قضاوت‌ها درباره من می‌شود. یکی نوشته بود علی دایی در پنت هاوس ۱۴۰۰ متری و ۲ هزار متری زندگی می‌کند اما ...

html>

علی دایی درباره ویدیویی که از مادرش منتشر شده است گفت: مادر یک چیزی گفتند که بار مســئولیت من را خیلی سنگین کرد. من از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. من یک نفر آدم هستم با دارایی محدود. درخواســت‌ها از من آنقدر زیاد اســت که اگر تمام زندگی‌ام را بفروشــم بیش از دو روز نمی‌توانم به درخواست‌ها جواب بدهم و این درد بزرگی اســت که همیشه در سینه من است چون همیشه از خدا خواسته‌ام تمام مردم کشورم در رفاه باشند. اندازه خودم برای رفع گرفتاری مردم کار می‌کنم و توانم همین است.

علی دایی ادامه داد: دلم می‌سوزد که این قضاوت‌ها درباره من می‌شود. یکی نوشته بود علی دایی در پنت هاوس ۱۴۰۰ متری و ۲ هزار متری زندگی می‌کند. اول باید بگویم با این همه زحمتی که کشــیدم، باید از یک زندگی مرفه برخوردار باشم چون فکر می‌کنم حق من است اما در پنت هاوس زندگی نمی‌کنم. خانه من ۴۱۸ متر اســت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: اگر می‌خواستم جور دیگری زندگی کنم شاید ۲۰ تا برج ۲۰ طبقه داشتم اما همیشه دوست دارم سالم زندگی کنم. چون ســالم زندگی کردن من، آینده بچه من را تضمین می‌کند. من به چیزهایی اعتقاد دارم که شاید بعضی‌ها به من بخندند. نانی که ما ســر سفره خانواده می‌بریم مشخص می‌کند که راه بچه‌ها در چه مسیری است. خدا را شکر می‌کنم که تــا الان یک ریال مال حرام ســر ســفره‌ام نیامده. دنبال سوءاستفاده نبوده‌ام و دوست ندارم در این سن اشتباه کنم.

اسطوره فوتبال کشورمان در ادامه به خبرورزشی گفت: من همیشه گفته‌ام و همیشــه هم می‌گویم. پدر و مادر موجودات و سرمایه‌ها و فرشته‌هایی هستند که فقط یک دانه هستند. شما هر چیز دوست داشتنی و عزیز دیگر را می‌توانید دو تا و چند تایش را داشته باشید اما پدر و مادر همین یکی هستند. پدر و مادر سرمایه‌های تکرارنشدنی هســتند به خصوص پدران و مادرانی از جنس پدر و مادر من.

علی دایی تاکید کرد: من هرچه دارم از پدر و مادرم دارم. درسم را برای پدرم خوانــدم چون از کودکی به من می‌گفت تو باید مهندس شوی. مادرم بیسواد است اما فهم و شعورش از خیلی افراد که القاب و عناوینی مثل دکتر و مهندس به نامشان اضافه می‌شود بیشتر است. (با بغض) شاید باور نکنید اما هنوز هم در بسیاری از روزها فکر می‌کنم پدرم برایم دعا می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها