رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566926

پای سریال جومونگ به دعوای ایران و کره جنوبی باز شد/ یوسفی: باید دست به اقدام متقابل بزنیم

ساعت24-عضو هیات رئیسه مجلس گفت: باید در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران در کره جنوبی دست به اقدام متقابل بزنیم و اگر تاکنون این کار را کرده بودیم، یک کشور این چنینی این گونه رفتارها را با ما نداشت.

html>

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران توسط کره جنوبی ما نیز دست به اقدام متقابل بزنیم و نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.

وی افزود: اگر ما پیش از این چنین رفتاری را در دستورکار خود قرار می‌دادیم، یک سری کشورهای دم دستی به خود اجازه نمی‌دادند دارایی‌های ما را بلوکه کنند و یا دست به اقدامات مشابه بزنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه امروز می‌بینیم که کشور کره جنوبی دست به رفتارهای شیطنت‌آمیز در مقابل ملت ایران با این قدمت تاریخ تمدن دارد، می‌زند و سعی در ایجاد مزاحمت دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: کره کشوری است که سعی دارد با ساختن سریال جومونگ و امثال آن تاریخ سازی کند و خود را کشوری بزرگ جلوه دهد.

وی افزود: ما نیز باید برای دادن پاسخ محکم به رفتارهای کره جنوبی و همراهی وی با استکبار به رهبری آمریکا نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها