رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566948

در تماس رکنا مهدی کوشکی سکوت کرد

واکنش مهدی کوشکی به مرگ ریحانه پارسا! / اخبار بدون سند هستند

ساعت24- مهدی کوشکی ، همسر قبلی ریحانه پارسا درباره مرگ این خانم بازیگر در استانبول به رکنا پاسخی نداد و از دادن اطلاعات در این باره امتناع کرد. تحقیقات رکنا هم در این باره همچنان ادامه دارد.

html>

ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی بو. واکنش مهدی کوشکی ، همسر قبلی ریحانه پارسا در مسائله مرگ این خانم بازیگر ایهامات بسیاری را ایجاد کرده است. اخیرا اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. نام ریحانه پارسا جزو بحث های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. قتل یا مرگ ریحانه پارسا در دست پیگیری است

به گزارش رکنا، مهدی کوشکی همسر پیشین ریحانه پارسا در برابر تمام اخبار فوت این خانم بازیگر سکوت کرد. سکوت معنادار مهدی کوشکی مخاطبان را بیش از پیش در برابر مرگ این خانم بازیگر می ترساند.

خبرنگار رکنا در تماسی با مهدی کوشکی برای به دست آوردن اطلاعات موثقی درباره شایعات مرگ ریحانه پارسا ناکام ماند و ایشان از پاسخگویی امتناع کردند و هیچ موضعی را در این باره نگرفتند. این آقای بازیگر پس از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه در فضای مجازی فعالیت چندانی ندارد. اما سکوت او اخبار ضد و نقیضی را در این باره به وجود می آورد.

تایید تا تکذیب خبر مرگ ریحانه پارسا

پس از ترند شدن خبر مرگ ریحانه پارسا ، خبرگزاری های بسیاری روی این خبر مانور دادند. اما تا کنون خبرگزاری های خارج از کشور و حتی خبرگزاری های ترکیه ، خبری را در این باره منتشر نکردند.

خبرگزاری های داخلی هر کدام با منتشر کردن یک خط خبر و بدون استناد به شخص یا مدرک خاصی خودکشی ، قتل یا اوردوز این خانم بازیگر را تایید یا تکذیب کردند در حالی که هم برای تایید این خبر زود است هم برای تکذیب آن!

اما تحقیقات رکنا در زمینه سرنوشت ریحانه پارسا هنوز به نتیجه قطعی ای نرسیده و همچنان تلاش خبرنگاران ما در این زمینه ادامه دارد تا اخبار موثقی را به شما به اشتراک بگذاریم.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۸ در تهران اسـت. او سال ۱۳۹۴ از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. او در گفت‌وگویی درباره شهرتی کـه بـه دست آورده، گفته اسـت: آن قدر بلند پرواز بودم کـه می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

«مـن همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد البته برنامه خودم این بود کـه با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش مـن شده اسـت».

او گفته: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود ۲۵۰ نفر کـه حتی عده ای از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت مـن پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خدا را شکر توانایی های مـن بـه چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد.

ریحانه پارسا از بازی در سریال پدر می‌گوید

ریحانه پارسا

درسال‌هایی کـه مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه‌ای شوم کـه چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جاییکه می توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم کـه نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی «تنهایی لیلا» و لیلای آن سریال مقایسه شوم. لیلا یک دختر امروزی اسـت کـه بخاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری بنام حامد تهرانی آشنا می‌شود.

شروع و شهرت ریحانه پارسا

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر درسال ۱۳۹۷ با نقش لیلا شروع شد، وی از طریق دستیار کارگردان به پروژه معرفی شد؛ او در نقش لیلا دراین سریال به شهرت عجیبی رسید.

خانواده و شروع فعالیت ریحانه پارسا

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ خانوم ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

نحوه انتخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود ۲۵۰ نفر که حتی عده ای از انها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.خداروشکر توانایی های‌ من به چشم کارگردان و نویسنده آمد.

نحوه بازیگر شدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا میگوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از این که برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه آنها قرار گرفته است و بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

ریحانه پارسا البته قبل از این مجموعه تجربه حرفه ای نداشته است اما در کلاس های‌ بازیگری زیادی شرکت کرده ودر دوران دانشجویی و مدارس کار تئاتر مدرسه را بر عهده داشته است همچنین زمانی که دانشجو بوده چندین کار در تئاتر رابا دوستانش کار کرده و علاقه زیادی به بازیگری دارد و مهارت اش را در مجموعه پدر نشان داده است.

هرچند که این مجموعه اولین کار حرفه ای در مقابل دوربین است اما توانسته با بهترین شکل ممکن دراین نقش بازی کنند و کارشناسان سینما و تلویزیون به نمره مثبت بدهند. لازم به ذکر است که نقش حامد را آقای سینا مهراد بازی کرده است.

از بازیگران مشهوری دیگر که با این خانم همبازی شده اند آقای مهدی سلطانی و لعیا زنگنه از پیشکسوتان و چهره های‌ معروف سینما و تلویزیون میباشد که درکنار این خانم بازیگر جوان بازی می‌کنند.

سیل پیشنهاد بازیگری به ریحانه پارسا

تجربه فوق العاده درخشان خانوم پارسا در سریال پدر باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری او به راه بیفتد و می‌گوید بیشتر برایش جذابه سینما رو هم تجربه کند؛ اما فعلاً تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.

ریحانه پارسا و بلند پروازی در زندگی

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد. پدر سکوی پرش من است.

درخشش دو بازیگر جوان

لیلای سریال پدر یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتیکه در دانشگاه می‌ افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌ شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است ؛ نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌ کند.

ازدواج ریحانه پارسا و روزبه حصاری

گفتنی است روزبه حصاری و ریحانه پارسا خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و تنها با یک ساعت اختلاف از ازدواج خود با عکس های خبر دادند ابتدا روزبه حصاری و سپس ریحانه پارسا بدون اشاره به یکدیگر خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و در کامنت ها به یکدیگر تبریک گفتند و این باب شایعه ازدواج این دو را قوت بخشیده است. زیرا اولین نفری که ازدواج روزبه حصاری را تبریک گفته ریحانه پارسا بوده و همچنین اولین کسی که ازدواج ریحانه را به او در کنار همسر خوشتیپش تبریک گفته روزبه حصاری بوده است.

ریحانه پارسا در مورد نحوه انتخابش برای سریال پدر در خندوانه گفته بود:

در ابتدا قرار بود که بازیگری به نام سوگل خلیق این نقش را بازی کند اما با انصراف ناگهانی او در حالی که ۲۴ ساعت تا شروع کار مانده بود گروه سازنده سریال پدر به دنبال یک بازیگر جایگزین بودند که دستیار آقای توفیقی من را برای این کار انتخاب کردند.

فردای آن روز من با پدرم به دفتر کارگردان رفتم و گویا که من نزدیک ترین گزینه برای این نقشتشخیص داده شدم. ۸ اسفند ما به دفتر آقای توفیقی رفتیم و ۱۰ اسفند من جلوی دوربین بودم.

مهاجرت ریحانه پارسا

در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از دوستان همکاری وی تایید شده است

او فعلا در ترکیه حضور دارد تا مقصد نهایی اش مشخص شود.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها