رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566953

آجورلو خواستار بررسی مجدد مفاد قرارداد با کارگزار جدید استقلال شد

ساعت24- حواشی ایجاد شده باعث شد تا مدیرعامل استقلال از تیم حقوقی این باشگاه بخواهد مجددا مفاد قرارداد با کارگزار 500 میلیارد تومانی این باشگاه را بررسی کنند.

html>

در شرایطی که استقلال نیاز به آرامش داشت که لیگ را آغاز کند، اما اتفاقاتی افتاد که این باشگاه را وارد حاشیه کرد.

اقداماتی که مصطفی آجورلو در این مدت زمان حضورش در استقلال انجام داد، به گفته سرمربی و هواداران آرامش را به مجموعه ترزیق کرد، اما به یکبار در ساعت‌های باقی مانده به شروع لیگ ورق برگشت.

آجورلو با فسخ قرارداد کارگزار فصل گذشته خبر از قرارداد با کارگزار جدیدی داد که کف قرارداد، رقم 500 میلیارد تومان اعلام شد؛ رقمی که در فوتبال ایران قابل توجه است. در این رقم 150 میلیارد تومان بابت حق تبلیغاتی دور زمین اختصاص داده شد. مدیرعامل استقلال هم خودروی حامل اقلام تبلیغاتی را به ورزشگاه آزادی فرستاد آن هم درست یک ساعت به آغاز بازی!

مشخص بود که سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی درست یا غلط مانع این کار باشگاه استقلال می‌شود. از طرفی خبر می‌رسد که تنها پول خالص اختصاص داده شده به باشگاه استقلال 100 میلیارد تومان خواهد بود. آجورلو ناخواسته در شروع لیگ استقلال را وارد حاشیه کرد، به طوری که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد او از تیم حقوقی‌اش خواسته که بار دیگر به بررسی مفاد قرارداد با کارگزار بپردازند.

میدان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها