رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566964

استقلال، طلسم فولادشهر را با دبل یامگا شکست

ساعت24- تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که میهمان ذوب‌آهن اصفهان بود، موفق شد به دومین پیروزی خود برسد.

html>

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. کوین یامگا در دقایق 27 و 5+90 برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر (78 - میلاد جهانی)، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (20 - سینا اسدبیگی)، عارف رستمی (67 - حسین شنانی)، امیر شبانی (46 - حسین ابراهیمی) و محمد خدابنده‌لو (78 - بابا محمدی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی (10 - رشید مظاهری)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری (58 - سعید مهری)، امیرحسین حسین‌زاده (83 - امیرعلی صادقی) و کوین یامگا.

داور: حسن اکرمی

نیمه اول

دقیقه 1: ذوب‌آهنی‌ها از سمت راست حمله‌ای تند و تیز را ترتیب دادند و ارسال روی دروازه ضربه سر رضا خالقی‌فر را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی موفق شد با مهار توپ دروازه خود را بسته نگه دارد.

دقیقه 21: بار دیگر رضا خالقی‌فر تلاش کرد تا دروازه استقلال را باز کند که این بار هم شوت او راهی به دروازه نداشت و رشید مظاهری موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 24: بازیکنان استقلال در محوطه جریمه ذوب‌آهن موقعیت گلزنی داشتند که پس از چند رفت و برگشت، در نهایت مدافعان حریف تن به کرنر دادند.

دقیقه 27: کوین یامگا پس از دریافت توپ سرگردان در محوطه جریمه ذوب‌آهن و چرخش پشت مدافعان این تیم، توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه 35: ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال رضا خالقی‌فر را در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ کرد که توپ این بازیکن پس از چرخش و نواختن ضربه به مدافعان حریف از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 40: عارف رستمی از پشت محوطه جریمه استقلال سعی داشت با یک ضربه فنی دروازه استقلال را باز کند که ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 2+45: امیرحسین حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: پاسکاری ذوب‌آهنی‌ها در محوطه جریمه استقلال و ضربه نهایی به سمت دروازه این تیم در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 5+45: ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال با ضربه سر امیرحسین صدقی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 50: یامگا از سمت چپ به محوطه جریمه گاندوها نفوذ کرد و سپس دروازه ذوب‌آهن را هدف گرفت که فرعباسی، این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 55: بار دیگر مسعود ابراهیم‌زاده با پاس به محوطه جریمه رضا خالقی‌فر را صاحب توپ کرد که سیاوش یزدانی با تکلی به موقع، مانع از گلزنی او شد.

دقیقه 63: محمد خدابنده‌لو با حرکت به سمت دروازه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در چارچوب جایی نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 72: جعفر سلمانی از سمت چپ اقدام به شوتزنی کرد که توپ او جایی در دروازه نداشت.

دقیقه 73: حامد نورمحمدی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 75: کوین یامگا با سرعت به سمت دروازه ذوب‌آهن حرکت کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که حبیب فرعباسی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 84: پوریا پورعلی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری موفق شد در دو مرحله این توپ را مهار کند.

دقیقه 5+90: کوین یامگا با فرار پشت مدافعان ذوب‌آهن برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد.

استقلال که با این پیروزی به دومین سه امتیاز خود در فصل جدید رسید و 6 امتیازی شد، دو طلسم را هم شکست. نخست طلسم نبردن در هفته دوم طی 5 فصل گذشته لیگ برتر و دوم طلسم 5 بازی پیروز نشدن مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان که این بار با گل کوین یامگا به آن دست یافت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها