رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567261

تایید صلاحیت ۳ کاندیدای نابینایان و کم بینایان برای شرکت در انتخابات

ساعت24-هیات اجرایی کمیته ملی المپیک سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی را تعیین می کند.

html>

به گزارش ایسنا، جلسه هیات اجرای کمیته ملی المپیک یکشنبه هفته آینده در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. مهمترین دستور جلسه این نشست، تعیین سرپست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین است.

در این جلسه قرار است تعیین سرپرست کاروان بررسی و اعلام شود. پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی اصلی ترین گزینه برای این سمت است و او حتی در اولین جلسه سرپرستان بازی های آسیایی که به صورت آنلاین برگزارشد، حضور داشت.

بازی های آسیایی هانگژو ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر (۱۹ شهریور تا ۳ مهر ) برگزار می شود.

محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورز ش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز مهمان این جلسه است.

قرار است رییس کمیته ملی المپیک نیز گزارشی از حضور خود در نشست انجمن کمیته ملی المپیک کشورها در یونان ارائه دهد.

مهاجم بایرن مونیخ بعد از شکست سنگین برابر مونشن گلادباخ اعتراف کرد که تیمش بدترین نمایش را داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، در جام حذفی آلمان یک نتیجه عجیب و دور از انتظار رخ داد.

بایرن مونیخ در دیدار برابر مونشن گلادباخ با 5 گل شکست خورد.

توماس مولر بعد از بازی گفت: به استثنای مانوئل نویر همه ما نمایش کابوس واری داشتیم. تاکنون من بایرن را اینگونه بد ندیده بودم. واقعا سخت است که این نمایش بد را توضیح داد. باید دلایل این شکست را پیدا کرد.

او ادامه داد: ما هیچ عذر و بهانه ای نداریم. باید با این واقعیت مواجه شد و دلیل آن را پیدا کرد. شما می توانید درباره هر چیزی شک کنید و واقعا هم حق با شما است.

مولر در پایان گفت: من هیچ وقت با چنین شرایطی روبرو نشده ام. بعد از بازی این چنینی بسیار آسان است که از خود انتقاد کرد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: از ۶ کاندیدای ثبت نام کننده در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای احراز پست ریاست، تنها ۳ کاندیدا براساس اساسنامه جدید برای شرکت در انتخابات مورد تایید قرار گرفتند.

کاوه عزیزی در گفت و گو با ایسنا، درباره علت برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: این مجمع روز شنبه ۸ آبان به ریاست مهدی علی نژاد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به صورت وبیناری برگزار خواهد شد تا اساسنامه جدید فدراسیون قبل از برگزاری انتخابات به تصویب اعضای مجمع برسد. همچنین در این مجمع دستورالعمل نحوه تشکیل کمیسیون وررشکاران، داوران، مربیان، هیات های استانی و... نیز براساس اساسنامه جدید به تصویب اعضای مجمع خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص کاندیداهای این فدراسیون گفت: ۶ نفر برای احراز پست ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد سوابق مدیریتی ۳ کاندیدا از جمله کاظم شمس (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان تهران)، محمدرضا بیدگی (جانباز) و قاسم قاسمی (جانباز) در کمیسیون تطبیق مدیریتی وزارت ورزش و جوانان به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی به مدت ۵ سال مورد تایید قرار نگرفت.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کاظم شمس (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان تهران)، عباس صادق زاده (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان) و حمید جهانبخش (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان قزوین) و روزبه زورقی ( رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان البرز) برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون ثبت نام کرده اند که از این تعداد تنها یک نفر پس از رای گیری در مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان عضو هیات رییسه فدراسیون خواهد شد.

سرمربی منچستر سیتی باوجود کنار رفتن از جام اتحادیه عملکرد شاگردانش را ستود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی میهمان وستهام بود. این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم لندنی ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی دور بعدی شد.

گواردیولا بعد از بازی گفت: دوران باور نکردنی ما در جام اتحادیه به پایان رسید اما این پایان خوب بود. ما چهار سال پیاپی قهرمان جام اتحادیه بودیم و باید به خود ببالیم. اطمینان دارم که سال آینده با قدرت به این رقابت بازخواهیم گشت.

او ادامه داد: بازی خوبی را برابر وستهام به نمایش گذاشتیم. چندین فرصت خوب گلزنی را خلق کردیم. وستهام در ضربات پنالتی بهتر بود و به همین خاطر هم پیروز شد. باید به وستهام به خاطر این پیروزی تبریک گفت.

او در پایان گفت: ما برابر تیم پرتلاش و سرسختی شکست خوردیم. در ضربات پنالتی هر احتمالی وجود دارد. من تیم بسیار خوبی در اختیار دارم و همه بازیکنان شایسته بازی کردن هستند. با قدرت به راه خود ادامه می دهیم.

دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک به عنوان خادم افتخاری حرم حضرت رضا (ع) انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک از طرف تولیت حرم امام رضا(ع)، مفتخر به پوشیدن لباس خادمی امام هشتم شیعیان شد.

گرایی حکم تولیت آستان قدس رضوی را از مادر شهید کیوان سهرابی دریافت کرد.

وی پیش از این مدال طلای خود در رقابت های قهرمانی جهان را به شهید گمنام که در کمپ تیم های ملی کشتی به خاک سپرده شده است، تقدیم کرده بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها