رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 567714

همه آنچه باید درباره شغل حسابداری بدانید

ساعت۲۴-محبوبیت شغل حسابداری و حسابرسی، بسیاری از افراد را برای گذراندن آموزش حسابداری و امور مالی ترغیب می‌کند. اما برای پیدا کردن آموزشگاه معتبر و شناخته شده، باید زمان زیادی را صرف کنید. کدام آموزشگاه می‌تواند بهترین خدمات آموزشی را به شما ارائه کند؟ آیا صرفاً آموزش‌های نظری می‌تواند برای گرفتن شغل کافی باشد؟ کدام آموزشگاه حسابداری می‌تواند شما را برای دریافت شغل آماده کند؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی است که به عنوان یک جویای کار باید از خود بپرسید.

image-20211101145527-1.jpeg
html>

شغل حسابداری چیست؟

شغل حسابداری، حرفه‌ای مرتبط با امور مالی شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات و دیگر واحدهای تجاری است. از جمله وظایف اصلی حسابدار، جمع‌آوری، دسته‌بندی، نگهداری و تجزیه و تحلیل اسناد و صورت‌حساب‌های مالی است. در واحدهای صنفی بزرگ، ممکن است حسابداران وظایف مختلفی داشته باشند که شامل بخشی از امور مالی شود. اما در نهایت یک حسابدار باید به تمامی مباحث و اصول حسابداری مسلط باشد. ورود به شغل حسابداری در رشته انسانی، ریاضی و تجربی ممکن است. حتی می‌توانید با ثبت‌نام و شرکت در دوره های حسابداری، واجد شرایط دریافت این شغل شوید. پیدا کردن آموزشگاه حسابداری با کلاس‌های حضوری و آنلاین با کمی جستجو ممکن است. شغل حسابداری بانک، از جمله پُرطرفدارترین شغل‌ها در بازار کار است. داشتن علاقه اولیه و کسب مهارت‌ها و دانش لازم، می‌تواند شما را به یک حسابدار موفق تبدیل کند. قبل از هر چیز، آموزش حسابداری اهمیت دارد. آموزش اصول حسابداری را باید از مراجع و منابع معتبر دنبال کنید. با در نظر گرفتن تعداد موسسات و مراکز آموزشی، امکان استفاده از چندین دوره حضوری، ویدیویی و کتاب آموزشی برای شما وجود دارد. اما برای ورود سریع و موثر به بازار کار حسابداری، به انتخاب بهترین دوره‌ها با حرفه‌ای‌ترین اساتید نیاز دارید.

همه آنچه باید درباره شغل حسابداری بدانید

آموزش 0 تا 100 حسابداری را از کجا دنبال کنم؟

آموزش حسابداری مقدماتی و آموزش حسابداری رایگان، از سمت موسسات مختلف و مراکز آموزشی گوناگون تبلیغ می‌شود. چه در فضای آموزشی آنلاین و چه در کلاس‌های حضوری، باید به دنبال بهترین منابع باشید. گذراندن دوره زیر نظر مجرب‌ترین اساتید و بر طبق سرفصل‌های استاندارد، اهمیت زیادی دارد. در نظر داشته باشید که حسابداری یک مهارت فنی و عملی به حساب می‌آید. بنابراین نمی‌توانید تنها با داشتن دانش نظری، به گرفتن شغل مورد نظرتان فکر کنید. لازم است تا در کنار خواندن سرفصل‌ها و مباحث تئوری، کار با نرم‌افزارهای مختلف را هم یاد بگیرید. آموزش حسابداری با excel، باید جزوی از سرفصل‌های آموزشی شما باشد. حسابداری با اکسل در بین تمامی شرکت‌های خصوصی و دولتی رایج است. به همین دلیل نمی‌توانید بدون یادگیری پایه‌های کار با نرم‌افزار حسابداری، وارد این شغل شوید. آموزش حسابداری 0 تا 100، شامل مباحث مقدماتی، پیشرفته و تخصصی این شغل می‌شود. برای گرفتن شغل به عنوان یک حسابدار ساده، نیازی به تمامی این مباحث نخواهید داشت. اما برای آن‌که بتوانید ارتقا شغلی و رشد کاری را داشته باشید، آموزش‌های مستمر و پیشرفته الزامی است. آموزش حسابداری صنعتی، آموزش حسابداری مالی و آموزش حسابداری پیمانکاری، از جمله مباحثی است که می‌توانید برای شروع حسابداری پیشرفته و تخصصی در نظر بگیرید.

همه آنچه باید درباره شغل حسابداری بدانید

مزیت‌های آموزش حسابداری بازار کار

شغل حسابداری در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارد. تبدیل شدن به حسابدار رسمی می‌تواند شانس شما را برای دریافت شغل در خارج از ایران افزایش دهد. اینکه بتوانید مباحث حسابداری را با در نظر گرفتن شرایط بازار کار و محیط تجاری آموزش ببینید، اهمیت زیادی دارد. حسابداری ویژه بازار کار، شامل مباحث عمدتاً عملی می‌شود. در حسابداری بازار کار شما باید بتوانید با نرم‌افزارهای مختلف کار کنید. در آموزش ویژه بازار کار حسابداری، تمامی فوت‌وفن‌های حسابداری به شما آموزش داده می‌شود. در این دوره‌ها سعی می‌شود مطالب تئوری مدیریت شده و شخص بیش از پیش برای ورود به بازار کار آماده گردد. هدف از شرکت در دوره‌های ویژه بازار کار، آموزش سریع برای پیشرفت شغلی است. کسی که دوره ویژه بازار کار را می‌گذراند، لزوماً به تمامی مباحث حسابداری مسلط نیست. اما این شخص می‌تواند فعالیت‌های اصلی و فرایندهای مهم حسابداری را به خوبی یک حسابدار باتجربه انجام دهد. می‌توان مزیت‌های دوره حسابداری ویژه بازار کار را در موارد زیر خلاصه کرد:

· آشنایی کامل با مباحث و مفاهیم کاربردی حسابداری

· آموزش کار با انواع نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی حسابداری

· دریافت مدرک معتبر پذیرفته شده حسابداری از سوی شرکت‌های داخلی و خارجی

· امکان کارآموزی پس از گذراندن دوره و داشتن فرصت‌های شغلی متنوع

· صرفه جویی در زمان و هزینه به جای گذراندن دوره‌های تخصصی

بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

پیدا کردن آموزشگاه حسابداری خوب، بیشترین اهمیت را برای گذراندن بهترین و باکیفیت‌ترین دوره دارد. ثبت‌نام در آموزشگاه حسابداری نامعتبر، به غیر از دور ریختن پول و هدر دادن آن، زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. آموزش‌های غیراصولی نه تنها نمی‌تواند شما را برای ورود به بازار کار و رشد شغلی آماده کند، بلکه شما را از بازار کار دور خواهد کرد. آموزشگاه حسابداری pact، می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که می‌خواهند حسابداری را اصولی و از پایه آموزش ببینند. در آموزشگاه حسابداری پکت، دوره‌های مختلف مالی برگزار می‌شود. شرکت در این دوره‌ها مختص به سطح دانش و رده شغلی خاصی نیست. آموزش حسابداری pact، شامل مباحث تئوری و عملی می‌شود. با شرکت در دوره‌های پکت شانس یادگیری زیر نظر بهترین اساتید را خواهید داشت.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها