رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570796

پیش‌بینی تشدید دروغ‌پردازی علیه حزب‌الله لبنان تا انتخابات

ساعت 24 - عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان پیش بینی کرد که تا انتخابات پارلمانی آتی، موج اقدامات تحریک‌آمیز و دروغ‌پردازی‌ها علیه حزب‌الله از سوی دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای لبنان تشدید شود.

html>

«نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان رسیدگی به بحران دولت را نقطه ورود ضروری برای کاهش آلام لبنانی‌ها و محدود کردن فروپاشی در عرصه‌های مختلف دانست و تاکید کرد که حزب‌الله در زمینه مقابله با بحران دولتی، در موقعیت تماشاچی نیست بلکه در موقعیت و جایگاه پشتیبان و مشتاق موفقیت تلاش‌هایی است که برای رسیدن به راه حلی برای بازکردن تنها گره دشوار موجود، صورت گرفته است.

به نوشته وبگاه خبری «العهد» لبنان، وی در مراسم بزرگداشت حزب‌الله برای عالم مجاهد «سید عبداللطیف الامین» در سالروز شهادت وی در حسینیه شهرک الصوانه جنوبی با حضور حاج «عبدالله ناصر» مسئول حزب الله در حوزه یکم جنوبی و شماری از علما، فعالان و شخصیت‌های برجسته و شماری از ساکنان این شهرک این سخنان را به زبان آورد.

قاووق تاکید کرد که رنج مردم لبنان بسیار زیاد است و شرایط زندگی دشوار است و بزرگترین اولویت ما خدمت به مردم و کاهش آلام لبنانی‌ها است و حزب الله در این راه با تمام توان کمک و پشتیبانی می‌کند.

عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان افزود: «تمام آنچه آمریکا از لبنان می‌خواهد خدمت به پروژه و جاه‌طلبی‌های اسرائیل در تضعیف و محاصره مقاومت است نه کمک به لبنانی‌ها برای غلبه بر بحران‌ها و مشکلات اجتماعی، حیاتی، مالی و اقتصادی. زیرا دشمن اسرائیلی که هنوز سرزمین ما را اشغال می‌کند، به آب و ثروت نفتی ما طمع می‌ورزد. لذا در سیاست آمریکا دوستی با لبنان وجود ندارد بلکه دوستی مطلق با دشمن اسرائیلی است».

وی افزود: «آمریکا و کشورهای عربی که مسیر عادی‌سازی را با دشمن اسرائیلی دنبال می‌کنند، خواهان ایجاد واقعیتی هستند که اجازه اسکان آوارگان فلسطینی را در محل خود می دهد. اما با حضور مقاومت، اهداف آن‌ها محقق نخواهد شد».

قاووق تصریح کرد: «ما تا انتخابات پارلمانی آتی، منتظر تحریکات و دروغ‌های زیادی علیه حزب‌الله هستیم و این کارزار تحریک‌آمیز توسط دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای لبنان هزینه می‌شود و تهدیدی برای صلح و ثبات مدنی و امنیت و نقض حاکمیت ملی [لبنان] است».

وی تصریح کرد که آمریکایی‌ها برای تحریک لبنانی‌ها علیه یکدیگر و تعمیق بحران‌های معیشتی و اقتصادی تلاش می‌کنند و محدودیت‌هایی را برای جابه‌جایی ارزها از خارج به لبنان اعمال می‌کنند و می‌خواهند لبنان را از هویت عربی خود و حمایت از فلسطین و قدس جدا کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها