رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571042

اشتباهات بیسابقه داوران در لیگ برتر/ ثابت شد دربی داور خارجی میخواهد

ساعت 24 -مربیان پرسپولیس و استقلال هر دو به داوری بازی‌های تیمشان اعتراض دارند.

html>

قبل از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گل محمدی به شدت از داوری‌ها شاکی بود و می گفت در ۶ هفته گذشته اتفاقات داوری علیه پرسپولیس بوده است. استقلالی ها هم بعد از بازی با صنعت نفت آبادان به شدت معترض شده و گفتند داور پنالتی آنها را نگرفته است. آ ن‌ها حتی به قضاوت فغانی هم در بازی با نساجی اعتراض داشتند و گفتند او هم یک پنالتی ما را نگرفته است.

صرف نظر از این ادعاها که کاری به درست یا غلط بودن آن نداریم، فضای داوری کشور طوری است که تقریبا همه قبول دارند سیستم کمک داور ویدیوئی جایش در داوری فوتبال ایران خالی است و در بازی حساس شنبه هم هر تیمی شکست بخورد قطعاً داور را مقصر می داند.

حالا چه آن داور موعود بنیادی‌فر باشد چه بیژن حیدری یا هر داور دیگری! در صورتی که داور خارجی حداقل متهم به رنگ بودن نمی‌شود و به فرض اگر یک تصمیم اشتباه بگیرد کسی نمی‌تواند بگوید استقلالی یا پرسپولیسی است و یا مثلاً با مجیدی و گل محمدی مشکل دارد.

متاسفانه سالهاست که در دربی های تهران خبری از داور خارجی نیست و این تصمیم غلط حالا خودش را بیشتر نشان می دهد در همین ۷ هفته ای که از لیگ برتر گذشته ضریب اشتباهات داوران آن قدر زیاد بوده که خود کمیته داوران هم برای انتخاب داور دربی و سایر مسابقات حساس استرس دارد و بعید است که انتخاب خوبی انجام دهد درست مثل انتخاب صددرصد غلط محمدرضا اکبریان برای بازی استقلال و صنعت نفت آبادان که البته خروجی این انتخاب غلط را هم همه دیدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها