رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571125

گفت وگو با احمد زالی ـ تهیه کننده

صداوسیما با پرداخت دستمزدها اعتماد گذشته را برگرداند

ساعت 24 - یک تهیه کننده تلویزیون بر این باور است که رییس صداوسیما با نظارت روی تولید سریال ها و برنامه ریزی دقیق در بخش پرداخت های مالی، می تواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

ن
html>

تهیه کننده سریال کمدی «خوشنام» از پایان ۶۰ درصدی تصویربرداری این مجموعه طنز خبر داد و گفت: «خوشنام» همچنان بازیگر می گیرد، مریم سرمدی آخرین بازیگری بود که به گروه اضافه شد و مقابل دوربین رفت.

احمد زالی درباره روند تولید این مجموعه توضیح داد: دوستان تولید همچنان در خانه پدری(حمید لولایی) مشغول تصویربرداری هستند و طی روزهای آتی قرار است به لوکیشن های جدیدی مثل گاراژ، بانک، مسجد، قهوه خانه، باشگاه اسب اسواری و ... برویم؛ ضمن اینکه تا هفته آینده بازیگران جدید دیگری به کارمان اضافه خواهند شد.

وی درباره زمان پخش «خوشنام» اعلام کرد: فعلاً از سوی شبکه یک برای پخش اعلام قطعی نشده است. اخیراً صحبت هایی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان شد اما هیچ چیز معلوم نیست؛ باید ببینیم جنبه های معنوی و اخلاقی کار چقدر است و اینکه شبکه چه تصمیمی می‌گیرد.

تهیه‌کننده سریال های «همه خانواده من»، «کهنه سرباز»، «روزهای بهتر» و «یادآوری» درباره اینکه آیا پیشنهادی به رئیس سازمان صداوسیما در بخش حل معضلات اصلی سازمان دارید و فکر می کنید بزرگترین مشکل این روزهای تلویزیون چیست؟ خاطرنشان کرد: به نظرم بزرگترین معضل سازمان، مشکل عدم برنامه ریزی های دقیق و مدون است. ما می‌بینیم کارهایی تولید می‌شود و همه با شور و انرژی کار می‌کنند تا یک کار با کیفیت بسازند، اما از آن طرف مشکلات مالی پروژه و عدم تسویه به موقع، کم کم تأثیر خودش را روی کیفیت کار و عوامل می‌گذارد و ۱۰۰ درصد بر خروجی کار تاثیر منفی دارد؛ در حالی که اگر آقای جبلی یک برنامه‌ریزی دقیق روی این بخش داشته باشند اتفاقات خوبی می‌افتد. خدا را شکر افراد با تجربه زیادی در سازمان صداوسیما برای برنامه‌ریزی‌های دقیق داریم که اگر بتوانند در هر بخش یکسری برنامه‌ریزی‌ و آنالیز طراحی کنند و در عین حال مرتب گزارش بدهند و ایشان (پیمان جبلی) هم نظارت داشته باشند، اگر برنامه ریزی دقیق و درست انجام شود به نظرم هم در سطح کیفی و هم در بخش پرداخت های مالی عوامل، اتفاقات بسیار خوبی می‌افتد.

زالی در پایان گفت: تلویزیون سال‌هاست به دلیل همین عدم برنامه‌ریزی دقیق نتوانست بدهی عوامل را پرداخت کند و همین امر موجب نارضایتی و خدشه وارد شدن به اعتبار تهیه‌کنندگان و حتی خود سازمان صداوسیما شده است. اگر ایشان روی این بخش تمرکز داشته باشند و اعتماد گذشته را برگردانند خروجی کارها را هم قطعاً می بینند.

به گزارش ایسنا، سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود. حمید لولایی، شهره لرستانی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، عباس جمشیدی فر، سحر ولدبیگی، امیرکربلایی زاده، امیر غفارمنش، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، کریم قربانی و ... از بازیگران «خوشنام» هستند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها