رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571602

آرامش، حلقه گمشده شاگردان مجیدی

ساعت24-یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اشتباهات داوری می‌تواند روی سرنوشت آبی‌پوشان تاثیرگذار باشد.

html>

محسن یوسفی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی حساسیت ویژه‌ای داشت چون دو تیم در جدول نزدیک به هم بودند و همچنین فشارهای زیادی را تحمل کردند. استقلال هم چند سال است که قهرمان لیگ نشده و امیدوار است که بتواند مشکلات خود را برطرف کند. آبی‌ها مدتی است در چند مسابقه امتیازات قابل توجهی را از دست دادند و از آن طرف پرسپولیسی‌ها در هفته‌های اخیر روحیه بهتری داشتند. استقلال اگر با آرامش بیشتری بازی می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد. از آن طرف پرسپولیس راحت‌تر بازی کرد. بازی هم به نظر من چون گل نداشت، نتوانست رضایت هواداران را جلب کند.

او درباره تاثیر اشتباهات داوری در بازی‌های استقلال در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد:‌ وقتی اشتباه داوری رخ می‌دهد، به نظر می‌رسد که داوران فوتبال ما ضعف دارند. اگر آن پنالتی برای استقلال گرفته‌ می‌شد، شرایط کاملا برای استقلال عوض می‌شد و آبی‌ها شاید برنده داربی می‌شدند و به صدر جدول می‌رسیدند. این‌ها روی کیفیت و سرنوشت یک تیم تاثیر می‌گذارد. استقلال هفته‌های پیش با تیم فجر بازی داشت و یک گل هم داور به نفع استقلال نگرفت. درست است که استقلال همچنان کیفیت فنی ایده‌آلی ندارد اما آمار نشان می‌دهد استقلال در بازی‌هایی که انجام داده، تیم برتر میدان بوده است. به نظر من استقلال از داوری ضربه خورده است و این باعث می‌شود بازیکن و مربی تحت فشار قرار بگیرد و سرنوشت تیم تغییر پیدا کند.

یوسفی درباره عملکرد فنی تیم استقلال گفت: استقلال در این ۸ هفته مقابل تیم‌هایی که بازی کرده است، تیم برتر بوده است. آبی‌ها مقداری استرس دارند و آرامش لازم را به دست نیاوردند. در ترکیب تیم هم شاهد تغییرات زیاد بودیم. در همین داربی هم اگر اشتباه نکنم، مجیدی در وسط بازی ترکیب خود را تغییر کرد. اگر ترکیب به وضعیت مشخصی برسد و مجیدی ترکیب خود را بشناسد، شرایط بهتر خواهد شد. استقلال به نظر من در امر موقعیت‌سازی خوب عمل کرده است اما در ضربه‌های آخر ناموفق بوده و نتوانسته عملکرد خوبی در این زمینه برجای بگذارد. امیدوارم استقلال در هفته های آینده روند بهتری داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد رودی ژستد و کوین یامگا خاطرنشان کرد: یامگا شروع خوبی داشت و در پست‌هایش تغییراتی ایجاد شد که او را سردرگم کرد. باید گفت انتظار از این بازیکنان بیشتر است. تا اینجای کار ژستد و یامگا مثل دیاباته نبودند که بتوانند گره کار را باز کنند اما در کل عملکرد مثبتی داشتند.

او در پایان گفت: استقلال همچنان ادامه راه را در پیش دارد و شرایط هم در لیگ به ثبات مشخصی نرسیده است. سپاهان در بازی مقابل گل‌گهر ۴ گل دریافت کرد. این نشان می‌دهد در ادامه لیگ معلوم نیست چه نتایجی رخ می‌دهد. استقلال اگر تمرکز لازم را داشته باشد، می‌تواند نتایج بهتری را رقم بزند. استقلال چند بازیکن جوان و خوب دارد و از نظر نفرات در شرایط خوبی به سر می‌برد و اگر شرایط به خوبی پیش برود، استقلال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها