رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571648

حق پخش و ماجرای همیشگی؛این بار با کنایه‌های عجیب میثاقی و احمدی

ساعت 24 -دربی ۹۷ که احتمالا آخرین شهرآورد بدون تماشاگر استقلال و پرسپولیس باشد، بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

html>

دربی ۹۷ نیز مانند سایر شهرآوردها با حاشیه و حساسیت آغاز شد اما در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. از دو تیم استقلال و پرسپولیس انتظار می رفت تا یک بازی تهاجمی با خلق موقعیت های فراوان را به نمایش بگذارند اما چنین نشد و سهم دو تیم یک امتیاز از این بازی بود.

چنانچه استقلال و پرسپولیس در رقابت های جام حذفی به مصاف هم نروند، به احتمال فراوان این آخرین شهرآورد دو تیم در قرن کنونی بود. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید و به نظر نمی رسد هواداران دو تیم از این نتیجه راضی بوده باشند.

این بازی شامل حواشی متفاوتی بود که شاید مهمترین آن، بحث تبلیغات محیطی بود. جایی که تابلوهای تبلیغاتی استقلال و سازمان لیگ جلوه عجیب و غریبی به استادیوم آزادی داده بود. ضمن اینکه مسائل داوری از دیگر اتفاقات مهم این بازی بود.

حق پخش و ماجرای همیشگی؛ این بار با کنایه‌های عجیب میثاقی و احمدی

به نظر می رسید اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلادربیل به مذاق مدیران تلویزیون خوش نیامده و مجریان برنامه فوتبال برتر بارها از وجود تبلیغات زیاد در اطراف زمین مسابقه انتقاد کردند. این در حالی است که صداوسیما هیچوقت هزینه حق پخش تلویزیونی را به این دو باشگاه نداده و همچنین از زیرنویس کردن انواع تبلیغات هنگام پخش دربی امتناع نمی کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها