رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571658

قطعی آب در روزهای آینده صحت دارد؟

ساعت 24 - معاون درآمد آب و فاضلاب تهران گفت: قطع آب در تهران طی روزهای آینده، به هیچ عنوان صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌شود.

html>

سید رسول باقری گفت: به تازگی خبری مبنی بر قطع آب در استان تهران در ۹۰ روز آینده در همه جا منتشر شده که به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد.

او اضافه کرد: تابستان امسال را با وجود خشکسالی و کمبود آب توانستیم بدون هیچ قطعی آب سپری کنیم. بنابراین این گونه نیست که تا ۹۰ روز دیگر با مشکل جدی مواجه شویم. به هیچ عنوان بحث جیره بندی آب در تهران را نخواهیم داشت.

معاون درآمد آب و فاضلاب تهران بیان کرد: در حال حاضر با مدیریت سدهای کشور مشکل خاصی نداریم، اما اینکه مخازن سدها نسبت به سال گذشته کاهش یافته قابل انکار نیست، ولی مردم نگران نباشند.

باقری گفت: خوشبختانه در حال حاضر با بارش‌های اخیر و کاهش دما در کشور و به ویژه در تهران مصرف آب نسبت به تابستان کاهش یافته است که امیدواریم سقف بارش در کشور افزایش یابد تا شاهد کمبود آب در تابستان سال آینده نباشیم.

معاون درآمد آب و فاضلاب تهران بیان کرد: در تهران روزانه حدود سه میلیون متر مکعب آب مصرف می‌شود. اگر ۱۰ درصد صرفه جویی صورت بگیرد، معادل ۶۰۰ هزار مترمکعب ذخیره می‌شود که به میزان تامین آب برای جمعیت ۱.۵ میلیون نفری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها