رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571669

قدردانی نماینده مجلس از برخورد «بسیار صبورانه» نیروی انتظامی با معترضان اصفهان / گرانی دلار بعد از مذاکرات برجامی اخیر ، بازی است

ساعت 24 -نماینده تهران گفت: ما می‌گوییم باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و اگر برداشته نشود دیگر مذاکره معنا ندارد.

html>

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ، درخصوص گرانی نرخ دلار و افت برخی شاخص‌ها پس از پایان مذاکرات درحالی که دولت گفته‌ بود معیشت مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم، گفت: ببینید این‌ها در اصل یک بازی است در بورس و سایر حوزه‌ها، اصل قضیه این است که مذاکره‌ای که ما می‌کنیم برای این است که تحریم‌ها را برداریم وگرنه ما مذاکره را با موضوعات داخلی گره نمی‌زنیم.

وی ادامه داد: قطعا و یقیناً طرف مقابل می‌داند، از آنجا که خلاف وعده‌هایی که داده بودند و تعهداتی که داشتند، عمل کردند و ما به تعهدات خودمان در برجام عمل کردیم، اکنون موضع منطقی، موضع جمهوری اسلامی ایران است. در نتیجه ما می‌گوییم باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و اگر برداشته نشود دیگر مذاکره معنا ندارد، لذا اینکه در داخل یک ذره می‌برند بالا و یک ذره می‌آورند پایین، این‌ها حباب است و ان‌شاالله سیاست دولت این است که جلوی این‌ها گرفته شود و این موارد به آنجا[مذاکره] گره نخورد.

کوثری همچنین درباره نحوه برخورد با تجمع کنندگان اصفهانی گفت: نیروی انتظامی بسیار صبورانه با معترضین برخورد کرد، حتی به مردم مدام می‌گفت فریب دیگران را نخورند و تذکر هم می‌دادند. اما افراد دیگری هستند که می‌خواهند زمینه را آماده کنند و بگویند که نظام این کار را کرده است.

وی ادامه داد: الحمدلله نظام و نیروهای مسلح برای برقراری امنیت صبر و تحمل‌شان بالاست تا جایی که کسی دست به اسلحه نبرد، هیچ اشکالی نمی‌بینند و کاری هم با تجمع ندارند، اما اگر کسی بخواهد بیاید و تجمعات آرام و حق‌خواهانه را به جایی برساند که مسلحانه باشد، آن وقت برخورد می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: نیروی انتظامی که اسلحه ندارد، پس این‌ها از کجا می‌آید؟ این‌ها از جایی می‌آید که ضدانقلاب دارد هدایت می‌کند و این‌ها را هم دستگیرشان می‌کنند. این‌ها چیزی نیست که خیال کنند کسی کاری به کارشان ندارد، حتما به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها