رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571679

رونمایی پرسپولیس از قرارداد ۳۳۰+۳۰۰ میلیاردی با کارگزار جدید

آرایشگری با موهای ژولیده و صورت نامرتب

ساعت 24 -صبح یکشنبه باشگاه پرسپولیس از کارگزار جدیدش رونمایی کرد. انتخاب این کارگزار کمی بیش از اندازه به طول انجامید و در حالی که هشت هفته از شروع لیگ گذشته بود انجام شد. زمستان سال گذشته پرسپولیس با آتیه‌داده‌پرداز کارگزار قبلی باشگاه فسخ کرد.

html>

در این رونمایی که به صورت اختصاصی از یوتیوب باشگاه پرسپولیس پخش می‌شد مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کارگزار جدید با رقم ۳۳۰ میلیارد به اضافه ۳۰۰ میلیارد حق پخش کار را انجام خواهد داد. صدری ادامه داد این قرارداد سه‌ساله در صورتی برای سال‌های آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید.

طبق گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس از ۳۳۰ میلیاردی که قطعی در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد ۲۲۰ میلیارد مبلغ پایه است و ۱۱۰ میلیارد مربوط به تبلیغات محیطی می‌شود. حمید سجادی وزیر ورزش روز شنبه اعلام کرده بود که تبلیغات محیطی از این پس در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. نام شرکتی که به عنوان کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شده «ایده‌پویان‌ماژ» است. شرکتی که خودش را شرکتی در زمینه تبلیغات محیطی و خدمات دیجیتال مارکتینگ معرفی کرده است. شرکت ایده‌پویان‌ماژ در ویدئوهای معرفی خودش اعلام کرده از سال ۹۲ مشغول به این کار بوده است. سایت این شرکت به عنوان اصلی‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی روز گذشته تا ظهر اصلا فعال نبود و مرورگر هنگام مراجعه به آن با خطا مواجه می‌شد! بعد از اینکه سایت فعال شد هم تنها پوسته سایت و چند لوگوی تجاری توی صفحه به چشم می‌خورد. همچنین خبری در مورد مهم‌ترین اتفاق شرکت که همکاری با پرسپولیس است وجود نداشت. لینک‌های توی سایت هم غیر فعال بود به شکلی که به نظر می‌رسید سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن بالا آمده تا فقط باشد. همچنین در سایت شرکت «نشان‌ملی‌ثبت» مخصوص به رسانه‌های دیجیتال در حالت وضعیت بررسی قرار داشت که نشان می‌دهد سایت شرکت فعال نبوده.
پیج اینستاگرامی این شرکت که قراردادی ۳۳۰ میلیاردی با پرسپولیس بسته و خودش را یک شرکت معتبر معرفی می‌کند تا پیش از اعلام ثبت قرارداد با پرسپولیس تنها ۵۰۰ دنبال‌کننده داشت که برای شرکتی در حوزه تبلیغات عجیب به نظر می‌رسد! معمولا شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات برای نشان دادن کیفیت کار خودشان ، پیج‌های قدرتمند با مخاطبین زیاد دارند.
ویدئوها و عکس‌هایی که شرکت در پیج رسمی‌اش منتشر کرده نیز بسیار ابتدایی و ساده است و هیچ نشانی از خلاقیت ندارد. عجیب‌تر اینکه پیج شرکتی که مدعی است با بزرگ‌ترین برندهای ایران کار کرده همین چند ماه پیش راه افتاده است تا این سوال به وجود بیاید که چطور یک شرکت تبلیغاتی تا چند ماه پیش در فضای اینستاگرام که اصلی‌ترین فضا برای فعالیت‌های شرکت‌های اینچنینی است اصلا کار نمی‌کرده؟در بخش «مشتریان ما» که در هایلایت‌های پیج شرکت به چشم می‌خورد نیز تنها یک شرکت تولیدکننده روغن وجود دارد و خبری از «مشتریان» نیست. کاری که ایده‌پویان‌ماژ برای این شرکت انجام داده نیز نصب سه تابلوی تبلیغاتی در یکی از هایپراستارهای سطح شهر بوده و در این میان چیزی به نام تبلیغات خلاقانه و کارهای باکیفیت دیده نمی‌شود. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ایده‌پویان‌ماژ برای عقد قراردادی به این اهمیت هیچ تمهیدی برای تولید عکس و فیلم نیندیشیده بود و در صفحه رسمی‌اش ویدئوی یک خبرگزاری‌ از این نشست را آپلود کرد! در حالی که قاعدتا این شرکت می‌بایست حداکثر استفاده تبلیغاتی را از این فرصت در وهله اول برای خودش می‌برد و عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی و جذاب تولید می‌کرد! اما آنها ویدئویی با لوگوی خبرگزاری‌های دیگر را در صفحه شرکت بارگذاری کردند.
هدف از نوشتن این متن، زیر سوال بردن توانایی‌های یک شرکت تبلیغاتی نیست. هر شرکت تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی می‌تواند هر طور که علاقه دارد فعالیت کند اما سوال اینجاست که «آی‌پی‌ماژ» می‌تواند از پس همکاری با برند پرسپولیس بربیاید یا خیر؟ آیا مجید صدری تمام جوانب را در همکاری با این کارگزار جدید سنجیده یا نه؟ چرا که تقریبا همه این تردیدها هنگام عقد قرارداد پرسپولیس با آتیه‌داده‌پرداز هم وجود داشت و در نهایت همه دیدند آن قرارداد به کجا ختم شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این شرکت تضامین لازم بانکی را تا سه هفته آینده در اختیار باشگاه و سازمان لیگ قرار می‌دهد تا بحث تبلیغات محیطی را در اختیار داشته باشد. کارگزار جدید پرسپولیس فعلا شبیه به آرایشگری با موهای ژولیده و صورتی نامرتب به چشم آمده. حال باید دید در ادامه شرایط به چه صورتی پیش خواهد رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها