رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571685

فال روزانه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰

ساعت 24 -مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 15 آذر :

در سالی که در پیش‌رو دارید به دنبال نیکی و خوبی باشید و دیگران را در دستاوردهای مفید زندگی‌تان سهیم کنید. چه بسا چیزهای کوچکی که برای شما اهمیتی ندارند، برای دیگران مهم و پرفایده به‌نظر برسد. دی ماه امسال، ماه بسیار خوبی برای شما است و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پول چشمگیری روانه جیب شما خواهد شد. مدت زیادی است که نقشه مهمی برای پیش‌برد کارها در سر می‌پروانید، اما هرگز زمان مناسبی برای اجرای این نقشه فراهم نشده است. اسفند ماه بهترین زمان برای اجرای برنامه‌های مهم شما خواهد بود. در ماه دی ماه فردی از شما درخواست کمک می‌کند، به این درخواست پاسخ مثبت دهید چرا که تیر ماه سال آینده شرایط به شما سخت خواهد شد و به کمک نیاز پیدا می‌کنید، در آن زمان کسی که به او کمک کرده‌اید به یاری شما خواهد شتافت. سال تولدتان، سالی سرشار از تجربه‌های جدید و سودمند است، در این سال تا می‌توانید پای صحبت بزرگ‌ترها بنشینید و کسب تجربه کنید. مطمئن باشید روزی خواهید رسید که کوچک‌ترها پای صحبت شما بنشینند و تجربه‌های مفیدتان را با آنها درمیان بگذارید.


فال روزانه متولدین فروردین

اجازه ندهید که مشکلات و سختی‌های زندگی شما را مأیوس کند و فراموش نکنید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید هوس خرید و ولخرجی به سر شما زده، اما جلوی خودتان را بگیرید و پولی که با هزارویک‌زحمت به‌دست آورده‌اید را به‌راحتی از کف ندهید. وعده‌ای به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید و قرار است برای او کاری انجام دهید، اما امروز فرصت نمی‌کنید و عشق‌زندگی‌تان حسابی از شما دلخور خواهد شد. در محل کار پیشرفت خوبی خواهید داشت و نظر همکاران به شما جلب می‌شود. استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

روز خوبی در پیش شما است، به شرط اینکه گوش‌تان تنها بدهکار حرف‌های خوب و گفته‌های مثبت باشد و به منفی‌بافی محل ندهید. قصد امضای قرارداد یا معامله‌ای مهم را دارید، در امضای این قرارداد عجله نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، تمام جوانب کار را با عقل‌سلیم بررسی کنید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه شما را دوست دارد. این احساس را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از محبت را پشت‌سر بگذارید. انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

از خودتان راضی نیستید و احساس می‌کنید چیزی در زندگی کم دارید. برای رفع چنین کمبودی در فعالیت‌های خیرخواهانه و خیریه شرکت کنید و با انجام کارهای خیر، رضایت قلبی پیدا نمایید. پدر یا یکی از بزرگان فامیل به شما درخصوص انجام کارهای‌تان در محل کار پند و اندرز داده، امروز زمان خوبی است که به این نصیحت گوش کنید و متوجه شوید که حق با ایشان بوده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رازی را از شما نهان کرده است، امروز وقتی را برای گفتگو با وی اختصاص دهید و به او بفهمانید که هیچ پرده‌ای میان عشاق وجود ندارد و بهتر است که رازش را با شما درمیان بگذارد. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته‌اید و امروز روی خوش زندگی را خواهید دید. به لحاظ مالی نیز روز خوبی را سپری می‌کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم حساب دخل‌وخرج زندگی‌ را داشته باشید. پیش‌رفت‌های خوبی را در محل‌کار تجربه کرده‌اید اما دامنه تجارت شما از چیزی که هست نیز می‌تواند وسیع‌تر باشد و بهتر است به گسترش دامنه فعالیت‌های تجاری فکر کنید. با همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مسائل بسیار کوچک و جزئی دائم جروبحث می‌کنید، این کدورت‌ها را دست کم نگیرید چرا که ادامه آنها، رابطه عاشقانه شما را به خطر می‌اندازد. روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

همیشه خودتان را بابت هرکاری که انجام می‌دهید سرزنش می‌کنید و این اخلاق، تأثیر منفی زیادی بر اعتمادبه‌نفس شما گذاشته است. فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است و جلوی بزرگنمایی اشتباه‌ها را بگیرید. به لحاظ کاری امروز فرصتی برای شراکت یا سود بیشتر در پیش‌روی شما قراردارد. مدت زیادی است که می‌خواهید دوستان و آشنایان را به مهمانی دعوت کنید، امروز بهترین زمان برای مهمانی و خوش‌گذرانی تا پاسی از شب است. آن‌گونه که باید و شاید به همسر یا عشق‌زندگی‌تان رسیدگی نمی‌کنید و امروز ثابت کنید که همیشه به فکر او هستید. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.


فال امروز متولدین شهریور

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید و استراحت برای شما معنی ندارد،‌ فراموش نکنید که بدن شما نیاز به استراحت دارد و اگر با همین شدت کار کنید، در آینده سلامتی‌تان به خطر خواهد افتاد. گره‌ای در کار شما افتاده و تجارتی که به آن مشغول هستید مانند گذشته سودآوری ندارد، در این شرایط پای صحبت افراد متخصص و قدیمی‌های حرفه خود بنشینید و راه‌های سود بیشتر را از آنها جویا شوید. بیش از حد نگران آینده هستید و آنگونه که باید از زندگی لذت نمی‌برید، به خاطر داشته باشید کسی از آینده خبر ندارد و شادی امروز را فدای نگرانی برای آینده نکنید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز پیامی به دست شما می‌رسد، این پیام یا خبر مفهومی دوپهلو دارد و مواظب سوء‌برداشت از مفهوم این پیام باشید. خودتان را بیشتر بشناسید و رویکردی ایده‌آل‌گرایانه را در کار و زندگی درپیش بگیرید. برای تعادل در زندگی خانوادگی، اهمیت بیشتری به ارزش‌های والای انسانی قائل شوید. امروز این فرصت فراهم می‌شود و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار نادرستی انجام می‌دهد و ممکن است از این کار به شما ضرر وارد شود. این اشتباه را نادیده بگیرید و ثابت کنید که بیشتر از این‌ها برای شما ارزش دارد. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

انسان انزوا طلبی هستید و با خانواده و دوستان دم‌خور نمی‌شوید. امروز به جای اینکه گوشه عزلت‌طلب کنید، سری به خانواده بزنید و لحظه‌های خوشی را سپری کنید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری امروز شما، سودی بلندمدت را به دنبال خواهد داشت. قصد ازدواج دارید، اما هنوز نیت خود را با عشق‌زندگی‌تان مطرح نکرده‌اید، امروز زمان خوبی است که با دلدارتان صحبت کنید و عشق‌نهانی خود را هویدا نمایید. امروز این تلاش‌هایتان در محل کار به بار خواهد نشست. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصددید به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز خلاقیت هایی که در انجام کارهای مختلف به کار می گیرید نتیجه بخش خواهند بود و این موضوع هم خودتان و هم اطرافیانتان را غافلگیر خواهد کرد. این موفقیت های شما اعتبار زیادی را نزد اطرافیانتان برای شما ایجاد خواهند کرد و مورد تعریف و تمجید قرار خواهید گرفت. موفقیت های امروزتان شما را به این فکر خواهند انداخت که بیشتر به قدرت خلاقیت خود اعتماد کنید و به این فکر بیفتید که به ایده های دیگری که در سر دارید هم عمل کنید و یا حداقل برای عملی کردن آنها نقشه هایی بکشید. او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.


♑ فال روز متولدین دی

انسان‌زودرنجی هستید و از کوچک‌ترین امور زندگی عصبانی می‌شوید، اگر امروز مواظب این رفتار نباشید، دلخوری میان شما و اعضای خانواده ایجاد خواهد شد. مدت‌ها است که پولی به کسی داده‌اید و امروز طلب‌ شما وصول می‌شود. سفره دل‌تان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید، این اخلاق را کنار بگذارید و رازهای زندگی‌تان را برای غریبه‌ها برملا نکنید. تصمیم مهمی در سرکار باید اتخاذ کنید، تمام جوانب‌کار را در این تصمیم در نظر داشته باشید تا آسیبی به موقعیت کاری شما وارد نشود. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.


♒ فال متولدین بهمن

روز خوبی در پیش ندارید و مشکل مالی برای شما پیش می‌آید و روزتان حسابی خراب می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتاری انجام داده و شما را ناراحت کرده، فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است و از اشتباه‌ او چشم‌پوشی کنید. نقشه‌های مهمی برای آینده‌تان در سر دارید، اما رازدار نیستید و این نقشه‌ها را با افراد مختلفی درمیان می‌گذارید، مطمئن باشید با این رویه هرگز نمی‌توانید نقشه‌های‌تان را عملی کنید. امروز کار زیادی ندارد و چند ساعتی زودتر از محل کار به منزل بیایید و بقیه روز را در کنار افراد خانواده سپری کنید. به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

انسان مبادی‌آدابی هستید و این اخلاق شما را به نُقل هر انجمنی تبدیل کرده است. امروز مجبور می‌شوید هزینه چشمگیری را برای خرج و تعمیرات منزل اختصاص دهید و از این بابت در مضیقه مالی قرار خواهید گرفت. مسافرتی در پیش دارید و فکر می‌کنید که وقت خوبی برای سفر نیست، اما در این سفر با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و موقعیت شغلی شما تضمین خواهد شد. ا امروز میان شما و همسرتان سر موضوعی قدیمی جروبحث ایجاد خواهد شد اما اوضاع تا شب درست می‌شود و صلح‌وصفا میان شما برقرار خواهد شد. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها