رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571689

معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری و فروشگاه معتبر خرید والت

ساعت 24-اگر تصمیم گرفته اید ارز دیجیتال خود را در کیف پول سخت افزاری ذخیره کنید لازم است با بهترین کیف پول های سخت افزاری آشنا شوید و در ادامه فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید والت فیزیکی و سرد را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، همراه ما باشید.

پول
html>

معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری و فروشگاه معتبر خرید والت

بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال کدام است؟

رشد تکنولوژی آنقدر سریع است که فناوری هایی که در دهه گذشته معرفی شده اند به نظر می رسد صدها سال از آن ها گذشته باشد، بلاکچین و کریپتوکارنسی مفاهیمی هستند که در کمتر از 10 سال از معرفی بیت کوین توانسته اند رشد باورنکردنی داشته باشند و در زمینه های مختلف به مرحله کاربرد برسند.

این روزها دنیای کریپتوکارنسی و ارز های دیجیتال رمزنگاری شده بسیار مورد توجه است و با توجه به رشد قیمتی چند سال گذشته افراد زیادی برای سرمایه گذاری و یا معامله وارد این بازار شده اند. یکی از مهمترین مسائلی که در مارکت کریپتوکارنسی اهمیت دارد بحث امنیت دارایی است.

برای ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال رمزنگاری شده یا همان کریپتوکارنسی ها لازم است از یک کیف پول یا Wallet استفاده کنیم. کیف پول ها انواع مختلفی دارند: کاغذی، نرم افزاری، موبایلی، آنلاین، آفلاین و ...

کیف پول سخت افزاری Hardware Wallet، نوع خاصی از کیف پول ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که کلید خصوصی شخصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می کند و داتیس نتورک توصیه می کند این نوع والت را برای ذخیره کریپتو های خود انتخاب کنید.

برندهای مختلفی اقدام به تولید کیف پول های فیزیکی کرده اند مثل ترزور و لجر و کول والت و کیپ کی و ... که هرکدام بر اساس سیاست ها و استراتژی خود والت ها را طراحی کرده اند و قیمت های مختلفی دارند.

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال کدام است.

از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟

خرید کیف پول یک فرایند حساس است زیرا شما قرار است دارایی های خود را در آن نگه داری کنید بنابراین لازم است دقت کنید.

باید هنگام خرید به اعتبار و سابقه فروشگاه مورد نظر توجه کنید. نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب می تواند خیال شما را راحت تر کند.

اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری اصل و اورجینال را دارید، فروشگاه داتیس نتورک (www.datisnetwork.com) به شما تضمین سلامت و اصالت کالا می دهد، برای مشاهده انواع مختلف کیف پول سخت افزاری روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید کیف پول سخت افزاری داتیس نتورک

فروشگاه داتیس نتورک دارای نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب است و شما امکان خرید حضوری را نیز دارید.

1- Ledger Nano X و Ledger Nano S

بدون شک یکی از بهترین کیف پول های ساخته شده برای ذخیره و مدیریت کریپتوکارنسی ها این دو محصول از شرکت لجر است که در سال های گذشته بیش از 3 میلیون فروش داشته است و تاکنون بدون مشکل امنیتی و گزارشی مبنی بر هک و ... در صدر کیف پول های فیزیکی است. برای خرید لجر نانو اس اینجا کلیک کنید.

Nano S اولین نسل از کیف پول سخت افزار Ledger است که در سال 2016 منتشر شده است و از سیستم عامل بسیار امن Bolos استفاده می کند و از حدود 37 کوین و 1000 توکن پشتیبانی می کند.

کیف پول Ledger Nano X برای دستگاه های تلفن همراه به دلیل امکان اتصال بلوتوث مناسب تر می باشد.

Ledger Nano X از ویندوز، لینوکس، مک، بلکه دستگاه های آندروید و iOS پشتیبانی می کند.

بهترین کیف پول سخت افزاری

2- سیف پل SafePal S1

کیف پول سخت افزاری سیف پل SafePal S1 که یکی از بهترین والت های فیزیکی برای ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال است که توسط آزمایشگاه Binance Labs پشتیبانی می شود.

کیف پول سخت افزاری Safepal S1 ظاهری شبیه به یک MP3 پلیر دارد و به عنوان اولین کیف پول 100 درصد آفلاین برای جلوگیری از خطرات و حملات معمول، شناخته می شود.

کیف پول سخت افزاری سیف پل S1 از 20 بلاک چین و بیش از 10000 توکن پشتیبانی می کند.

این کیف پول برند SafePal از دستگاه های موبایل Android و iOS پشتیبانی می کند که این موضوع نقطه قوتی برای این والت فیزیکی می باشد.

کیف پول نرم افزاری SafePal کوین ها را قادر می سازد تا مبادله bep20 – bep2 – erc20 را انجام دهند.

بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال کدام است؟

3- کیف پول Ellipal Titan

کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان کاملن آفلاین بوده و تمامی کلیدهای خصوصی (Private Keys) شما را از حمله های آنلاین و آفلاین مصون نگه می دارد. الیپال تایتان یکی از امن ترین ولت های سخت افزاری (حافظه های سرد) موجود در بازار است.

کاربر برای ارسال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از طریق ولت الیپال، به راحتی تراکنش مورد نظر را در اپلیکیشن مربوطه ایجاد کرده و آن را به صورت کاملن امن در کیف پول سخت افزاری الیپال تایتان امضا و تایید می نماید. تبادل اطلاعات بین ولت الیپال تایتان و اپلیکیشن الیپال، به صورت آفلاین و امن، تنها از طریق QR کد قابل تایید صورت می گیرد.

4- کول والت پرو CoolWallet Pro

CoolWallet Pro یک کیف پول سخت افزاری است که از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی می کند و با استفاده از اتصال بلوتوث با برنامه کیف پول کریپتوکارنسی CoolBitX کار می کند.

کول ولت پرو محصولی جدید از شرکت کول بیتکس (CoolBitX) با طراحی متفاوت و جذاب می باشد که با توجه به نیاز کاربران رمز ارز های جدید و متنوعی را درون خود جای داده است.

CoolWallet Pro نسل دوم CoolWallets است (اولین CoolWallet S است) که اکنون در میان ویژگی های معاملاتی امکان مستقیم خرید ، Tron (TRX) ، Polkadot (DOT) و Cosmos (ATOM) را نیز فراهم می کند.

پاین کیف پول از نظر ظاهری تقریبا مشابه مدل قدیمی‌ تر ولی محبوب «کول ولت اس» (CoolWallet S‌) است؛ اما کارایی آن بهبود یافته و امکانات و قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شده است.

برای استفاده از آن کافیست اپلیکشن CoolbitX Crypto را روی گوشی خود نصب کرده و از طریق بلوتوث به کیف پول متصل شوید.

سخن پایانی

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید هر دستگاه الکترونیکی حتما مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید زیرا در صورتی که بدون اگاهی خرید کنید ممکن است آن چیزی نباشد که فکر می کردید.

بهترین کیف پول سخت افزاری

انتخاب والت ساده نیست زیرا با توجه به قیمت بالای آن ها باید دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره 02165361915 ارتباط برقرار کنید ما به صورت رایگان درخدمت شما هستیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها