رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571700

چهار نیروی پیشمرگه در یورش دوباره داعش کشته شدند

ساعت24-تروریست‌های داعش شب گذشته به مواضع نیروهای پیشمرگه در استان کرکوک حمله کردند و درگیری‌های شدید برای ساعاتی ادامه داشت.

html>

تروریست‌های داعش شب گذشته (یکشنبه) برای چندمین بار در یک هفته به مواضع نیروهای پیشمرگه کردستان عراق یورش بردند. این حمله در منطقه «شیخ بزینی» در استان کرکوک رخ داد و درگیری‌ها تا چندین ساعت ادامه داشت.

به نوشته وبگاه شبکه "رووداو نت"، تروریست‌های داعش به مقر تیپ ۱۲۷ نیروهای پیشمرگه در روستای «کلی قره سالم» حمله کرده و در این درگیری‌ چهار نیروی پیشمرگه کشته و یک تن دیگر زخمی شدند. تروریست‌ها با استفاده از شرایط آب و هوایی این حمله را در منطقه‌ای که در یک سال گذشته هیچ درگیری در آن‌جا گزارش نشده بود، انجام دادند.

در ده روز گذشته این ششمین حمله تروریست‌های داعش به مواضع نیروهای پیشمرگه است. جمعه گذشته در حمله تروریست‌ها به منطقه «قرجوغ» از توابع شهرستان «مخمور» در استان نینوای عراق، ۱۸ نیروی پیشمرگه و مردم عادی کشته شدند.

هفته گذشته در چهار حمله داعش در مناطق شمالی عراق ۱۷ نفر از نیروهای پیشمرگه کشته و ۹ نیروی دیگر زخمی شده بودند.

«جبار یاور» دبیرکل وزارت پیشمرگه کردستان عراق در خصوص حملات اخیر داعش به روداوونت گفت که تصمیم گرفته شده است تا عملیات‌های مشترک با ارتش عراق اجرا شود. او همچنین از درخواست پیشمرگه از ارتش آمریکا و عراق برای اعزام هواپیماهای شناسایی برای کاوش مناطق صعب‌العبور خبر داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها