رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571734

هفته هشتم؛ هفته "اشتباهات داوری"

ساعت 24 -یک کارشناس داوری می‌گوید در دیدارهای ذوب‌آهن - مس رفسنجان و تراکتور - آلومینیوم اراک، اشتباهات تاثیرگذار داوری رخ داده است.

html>

هفته هشتم لیگ برتر را می‌توان هفته "اشتباهات داوری" نامید زیرا حداقل در ۴ بازی، داوران تصمیمات بحث برانگیزی گرفتند که کارشناسان داوری معتقد بودند کوبل داوری تصمیم غلطی را گرفته است. از نمونه‌های این صحنه‌ها، سرنگونی ژستد در محوطه جریمه پرسپولیس بود که بسیاری از کارشناسان معتقدند که داور باید پنالتی اعلام می‌کرد. هم‌چنین در نیمه نخست دیدار نساجی و شهرخودرو، داور خطایی را به سود نساجی و در بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد که تصاویر تلویزیونی به خوبی نشان می‌دهد خطا داخل محوطه جریمه رخ داده است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان که اعتراض شدید اصفهانی‌ها را نیز به همراه داشت، اظهار کرد: در دقیقه ۳۰، مدافع مس رفسنجان مهاجم حریف را در محوطه جریمه سرنگون می‌کند و داور باید در این صحنه برای ذوب‌آهن پنالتی می‌گرفت. در دقیقه ۳۸، به دلیل این که توپ ابتدا به بدن و سپس به دست مدافع مس برخورد می‌کند، خطای هند و پنالتی نیست. هم‌چنین پیش از گل سوم مس و در میانه‌های میدان، بازیکن نارنجی‌پوش خطا کرد که داور باید این خطا را اعلام می‌کرد و در نتیجه گل سوم نماینده رفسنجان هم باید مردود اعلام می‌شد.

این کارشناس داوری درباره قضاوت احمد محمدی در دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک که با اعتراض تراکتوری‌ها همراه شد، تصریح کرد: در صحنه گل عباس‌زاده که داور آن را آفساید اعلام می‌کند، مهاجم تراکتور عقب‌تر از مدافع آلومینیوم بود و گل تراکتور سالم بود. هم‌چنین در صحنه‌ای که توپ به دست مدافع آلومینیوم برخورد می‌کند و به کرنر می‌رود، خطای هند بود و باید پنالتی برای تراکتور اعلام می‌شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها