رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571735

شیری: پرسپولیس هستیم و همیشه برای قهرمانی میجنگیم

ساعت 24 -مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم همیشه برای کسب عنوان قرمانی می‌جنگد.

html>

مهدی شیری درباره عملکرد پرسپولیس در دابی۹۷ اظهار کرد: داربی شرایط خاص خودش را داشت. ما هم چند فرصت گلزنی داشتیم و اگر یکی از این فرصت‌ها تبدیل به گل می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد اما در کل شاید تصیمات داور هم در این بازی دخیل بود.

او درباره اعتراضات به داوری در داربی۹۷ هم گفت: همیشه درباره داوری‌ها بحث وجود دارد. نظر شخصی من این است که بازی آن طور که باید گرم نبود چون در برخی از دقایق با سوت‌های داور بازی متوقف می‌شد. دوست داشتیم بازی بیشتر جریان داشته باشد و کمتر با سوت‌های داور دچار مکث شود اما این اتفاق رخ نداد و بازی سرد شده بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ که نتایج دلخواه هوادارن کسب نشده بود هم گفت: طبیعی بود که در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگیریم چون بازیکنان جدید به ما اضافه شده بودند و نیازمند زمان بودیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم که الان شرایط بهتر شده است و قطعا بهتر از این هم خواهد شد و به جایگاه همیشگی خودمان دست پیدا می‌کنیم.

وی درباره اینکه برخی می‌گویند بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی افت کرده‌اند و شرایط سابق خود را ندارند هم گفت: امیدوارم روز به روز بهتر بشویم. ما فقط با تمرکز و تمرین بیشتر می‌توانیم سطح فنی خودمان را ارتقاء ببخشیم و این کار را هم حتما انجام می‌دهیم و روزهای بهتری از پرسپولیس خواهیم دید.

شیری در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها در لیگ شانس قهرمانی دارند هم گفت: امسال لیگ جذابی داریم و از الان نمی‌توانیم تیمی را مدعی بدانیم اما ما همیشه پرسپولیس هستیم و همیشه برای قهرمانی می جنگیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها