رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571736

سپاهان مدل جدید موفق‌تر از فصل گذشته

ساعت 24 -شاگردان محرم نویدکیا در فصل جدید لیگ برتر فوتبال، آمار بهتری‌ نسبت به فصل گذشته ثبت کرده‌اند.

html>

شکست ۴ بر ۲ سپاهان مقابل گل گهر باعث شد از عملکرد تیم محرم نویدکیا در هفته‌های اخیر انتقاد شود. حسین چرخابی، پیشکسوت فوتبال اصفهان نیز از عملکرد خط دفاعی و سبک بازی این تیم انتقاد کرد و عنوان کرد که تیم نویدکیا باید مشکلات خط دفاعش را برطرف کند. سپاهانی‌ها با این شکست همچنان بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر هستند و با ۱۶ امتیاز، هم امتیاز با گل‌گهر صدرنشین در رده دوم حضور دارند.

با وجود برخی انتقادات اما اگر نگاهی به آمارها داشته باشیم، سپاهانی‌ها در فصل گذشته با وجود این که توانستند ۶۵ امتیاز در پایان لیگ کسب کنند اما تا هفته هشتم ۱۰ امتیاز از دست دادند و ۸ گل خورده را در کارنامه خود داشتند. سپاهان مدل جدید تا هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر تنها پنج گل خورده داشته که چهار گل از این پنج گل هم در یک بازی بوده است.

شاگردان محرم نویدکیا تا این هفته از رقابت‌ها دو امتیاز نسبت به فصل گذشته بیشتر کسب کرده اند و در خط حمله ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند و به همراه گل گهر بیشترین گل زده را دارند. از نگاه آماری طلایی پوشان نسبت به فصل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

باتوجه به شرایط رو به رشد سپاهانی‌ها، پیش بینی می‌شود که آن‌ها همچنان مدعی قهرمانی باشند و بیشتر از فصل گذشته امتیاز کسب کنند. البته این نکته قابل ذکر است که سپاهانی‌ها هنوز با تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس که از آن‌ها به عنوان مدعی‌های قهرمانی یاد می‌شوند، بازی نکرده‌اند و باتوجه به کیفیت خوب برخی دیگر از تیم‌های لیگ، ممکن است در این مسیر دچار لغزش شوند.

طلایی‌پوشان در هفته پیش رو باید پذیرای صنعت نفت آبادان باشند و باید دید روند مثبت نویدکیا و تیمش ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها