رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571738

صدور کارت هم در دوچرخه سواری حاشیه‌دار شد

ساعت 24 -مسئول پیشین کمیته آموزش دوچرخه‌سواری نسبت به انتقاد سرپرست فدراسیون از فعالیت این کمیته واکنش نشان داد.

html>

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگویی نسبت به زیاد بودن تعداد کارمندان انتقاد داشت و عنوان کرد: هر چند تعداد کارمندان زیاد است اما کارهای فدراسیون انجام نشده برای نمونه کمیته آموزش فدراسیون با وجود اخذ مبلغ، کارت ها را صادر نکرده است و هیچ اطلاعاتی هم موجود نیست.

مازیار فرزاد مسئول پیشین کمیته آموزش فدراسیون نسبت به این اظهارات سرپرست فدراسیون واکنش نشان داد و به ایسنا گفت: من لازم دیدم پاسخ دهم تا افکار عمومی روشن شود و مستندات تمام مواردی که می گویم قابل ارائه است. تعدیل نیرو در فدراسیون در سال های ۹۸ و ۹۹ هم اتفاق افتاد. قبلا یک نفر در کمیته آموزش مشغول به کار بود اما الان چهار نفر در آن کار می کنند. افرادی که در سازمان لیگ و دبیرخانه فعالیت داشته اند تنها نفراتشان تغییر کرده است. در بخش روابط عمومی هم قبلا یک نفر فعالیت داشت اما الان دونفر مشغول به کار هستند. از این رو عملا نمی توان گفت تعدیل نیرو انجام شده و به منظور کاهش هزینه ها تعداد کارمندان را کم کرده اند. قبلا فقط من در کمیته آموزش ابلاغ داشتم اما الان این کمیته سرپرست، کارمند، مشاوره عالی کمیته آموزش و یک نفر مسئول صدور کارت‌ها دارد.

او ادامه داد: همه چیز در کمیته آموزش روشن است. تمام مدارک هم به صورت مدون و کامل موجود است. طبق فرایندی، دوره های آموزشی برگزار و چاپ کارت ها هم انجام می شد. تمام پرداخت ها نیز در زمان مقرر و به صورت نقدی به حساب فدراسیون واریز سپس گزارش های مالی به خزانه داری ارجاع داده می شد. بنابراین این طور نبوده که پولی بگیریم اما کارت صادر نشود.

فرزاد در پاسخ به این پرسش که یعنی تمام صدور کارت ها انجام شده است؟ تاکید کرد: کلاس هایی بوده که مدارکش تکمیل نشده و مدیر دوره هم رسیدگی نکرده است. این مسئله همیشه وجود دارد و تنها در مورد فدراسیون ما نیست و در فدراسیون های دیگر هم چنین چیزی وجود دارد. هر دوره پس از برگزاری و اعلام نمرات، وارد پروسه اخذ مدارک و صدور کارت می شود. صدور کارت برخی دوره ها به دلیل مشکلات مالی فدراسیون با چاپخانه به تعویق افتاده است اما اینکه بگوییم هیچ کارتی صادر نشده، چنین چیزی نبوده است. من نمی دانم منظور سرپرست فدراسیون چه بوده که گفته هیچ کارتی صادر و هیچ کاری انجام نشده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها