رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571751

آخرین مهلت پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف

ساعت24- رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.

html>

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.

سرهنگ محمدحسن ابراهیم پور با اعلام این خبر افزود: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی در سال های ۱۳۹۹ و قبل آن در سال ۱۴۰۰ بخشیده شد و رانندگان تا سی ام دی سال ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا درباره روش مناسب و بهینه برای پرداخت جرائم رانندگی توضیح داد: رانندگان می توانند با نصب اپلیکیشن «پلیس من» بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده نمایند.

سرهنگ ابراهیم پور گفت: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن «پلیس من» استفاده از درگاه های بانکی است.

وی به رانندگان توصیه کرد، به غیر از درگاه های بانکی و اپلیکیشن «پلیس من» از هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری برای پرداخت جرائم استفاده نکنند و حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها