رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571759

زاکانی در ستاد بحران پست گرفت

ساعت24- وزیر کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

html>

وزیر کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

در حکم احمد وحیدی خطاب به علیرضا زاکانی آمده است: به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰) قانون مدیریت بحران کشور و بند یک مصوبه جلسه مورخ ۳-۹-۱۴۰۰ ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران، نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان «جانشین رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران» منصوب می‌کنم.

در حکم وزیر کشور آمده است: شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار تهران و مشارکت مؤثر و هدفمند عمومی و تعامل جامعه، بسیج توانمندی‌های موجود، امکانات و منابع بالقوه و تسریع در تصمیم‌گیری‌های به موقع و کارشناسی شده و با استفاده از توان نیروهای مجرب و کارآمد و بهره گیری از همه ظرفیت ‌ها، نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی و ارتقای آمادگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه را در شرایط اضطرار با تدابیر و اهتمام لازم اعمال کرده و به اینجانب گزارش کنید.

وحیدی در بخشی از حکم مذکور به زاکانی نوشت: ضمنا در نیل به اهداف کاهش خطر، پیشگیری از ریسک‌های جدید و کاهش ریسک‌های موجود در سطح شهر تهران از طریق اجرای تدابیر فراگیر و هماهنگ نسبت به تقویت تاب آوری و برگشت پذیری شهر در برابر حوادث و سوانح اهتمام ویژه معمول دارید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها