رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571778

واکنش متفاوت طارمی درباره دیدار مرگ و زندگی و گل نزدن‌هایش

ساعت24-دنیای ورزش تورنتو نوشت:مهاجم ایرانی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیکو گفت گل زدن او مهم نیست بلکه پیروزی تیمش از هر چیزی بالاتر است.

html>

حضور مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید، تنها حاوی یک پیام است و آن هم اینکه سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو قصد دارد به مهاجم ایرانی تیمش روحیه داده و اینکه ثابت کند او برای آبی و سفیدهای شهر بندرنشین یک مهره بسیار مهم و غیر قابل جایگزین است در نتیجه امید اول گلزنی پورتو به این بازیکن بوشهری است که در ۷ دیدار گذشته موفق به گلزنی نشده است.

پورتو برای شگفتی سازی و صعود از گروه مرگ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و حذف تیم های میلان و اتلتیکو، تنها نیازمند یک پیروزی خانگی است. حتی نتیجه تساوی نیز این تیم را راهی دور بعد می کند به شرطی که میلان موفق به شکست لیورپول نشود. برای این دیدار حساس و مهم، مهدی طارمی به کنفرانس خبری قبل از دیدار مرگ و زندگی فردا شب آمد.

او که پس از باز کردن دروازه سانتاکلارا در رقابت های لیگ کاپ در ۷ بازی متوالی موفق نشده است برای تیمش گل بزند، در ابتدای صحبت هایش گفت: هر تیمی تلاش می کند که بهترین باشد و این بازی را برنده از زمین خارج شود ولی ما اینجا هستیم که این کار را برای خودمان انجام بدهیم. ما می‌خواهیم این بازی را با نقشه ‌ای که داریم برنده شویم. نتیجه این کار نیز فردا معلوم می شود.

طارمی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره انگیزه پورتو جهت کسب ۳ امتیاز بازی حساس فردا شب اینگونه به خبرنگار حاضر در نشست خبری پاسخ داد: ما در هر بازی برای برد به میدان می رویم. ما به همه حریفان احترام می گذاریم، اما سابقه حضور در لیگ قهرمانان را داریم و همیشه برای بردن می رویم.

مهاجم ایرانی پورتو در ادامه گفت: می دانستیم گروه سختی است، کار خوبی انجام دادیم و این بازی سخت خواهد بود. ما اف سی پورتو هستیم، تاریخ خود را داریم و می توانیم هر کاری انجام دهیم.

طارمی که در پایان یکبار دیگر با سوالی درخصوص عدم موفقیت در گلزنی در هفت بازی متوالی مواجه شده بود، پاسخ داد: اینکه من گل نمی زنم و تیم بازی را می برد، خیلی مهم نیست. مهم پیروزی پورتو است و جشنی که به همراه هواداران در آخر بازی می‌گیریم. این از همه چیز مهمتر است.

به هر شکل حضور مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با اتلتیکو از این جهت جالب توجه بود که این بازیکن پیش از این نیز در نشست خبری تیمش حضور یافته بود و تصور می شد کونسیسائو برای این کنفرانس از شاگردان دیگرش استفاده کند ولی او ترجیح داد تا طارمی را با خود به این نشست ببرد و اهمیت او در تیم پورتو را یک بار دیگر به این بازیکن ایرانی نشان دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها