رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571807

قرارداد ۶۳۰ میلیاردیِ شرکت ۱۰۰ میلیونی/مرد را جای زن معرفی کردند!

ساعت 24 - کارگزار جدید پرسپولیس در حالی اقدام به عقد قرارداد با این باشگاه کرده که سرمایه اولیه آن تنها ۱۰۰ میلیون تومان است اما به گفته مسئولان باشگاه ارزش این قرارداد ۶۳۰ میلیارد تومان است!

html>

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال تهران در دربی ۹۷ پایتخت برای بازی در هفته نهم لیگ برتر مقابل هوادار آماده می‌کند که مدیران این باشگاه خبر از توافقی بزرگ در راستای جذب کارگزار دادند.

باشگاه پرسپولیس قبل از شروع رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر نسبت به جذب کارگزار جدید استفاده از برند سرخپوشان اقدام کرد.

متقاضی نبود؛ ترک تشریفات شد

این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد طبق مراحل اداری ترک تشریفات کرد تا مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلف آغاز کند که در نهایت توافق نهایی با شرکت «ایده پویان ماژ» حاصل شد و قرارداد کارگزاری با این مجموعه را امضا کرد.

تیتر جذاب برای توافق ۶۳۰ میلیارد تومانی!

طبق اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد بود که در سه محور اصلی در نظر گرفته شده است. رقمی که به نظر می‌رسد پس از اعلام خبر قرارداد ۵۰۰ میلیارد تومانی استقلال تهران با کارگزار خود قرار بود به هر طریق ممکن بالاتر اعلام شود تا تیتری جذاب برای هواداران پرسپولیس در رسانه‌ها دست به دست شده و مجید صدری را از هرگونه فشار خارج کند.

سه بخش با دنیای ابهام!

بنا بر اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد، ارزش کف این قرارداد برای استفاده از برند پرسپولیس در شبکه‌های مجازی و تبلیغات روی پیراهن بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

کلیات قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید در حالی مطرح شد که محل تبلیغ روی پیراهن تا پایان فصل در اختیار یک بانک قرار گرفته است و آنها نیز مبلغ قرارداد خود را به طور کامل پرداخت کرده‌اند. باشگاه پرسپولیس نیز نمی‌تواند اسپانسر دیگری را جانشین اسپانسر اصلی خود روی پیراهن کند.

همچنین یکی دیگر از تبلیغات جانبی روی پیراهن پرسپولیس نیز تا پایان سال با سرخ‌ها تسویه کرده و آنها باز هم چاره‌ای جز ادامه همکاری ندارند.

شرکتی با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی

شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس در حالی با این باشگاه به توافق برای پرداخت ۶۳۰ میلیارد تومان در یک فصل رسیده است که ارزش سرمایه آن یک میلیارد ریال (معادل صد میلیون تومان) ثبت شده است. مبلغی که قرار نیست حتماً در حد و اندازه‌های هر قرارداد میلیاردی باشد اما معمولاً نیاز است چنین شرکت‌هایی پشتوانه‌های مالی کلان و قراردادهای بزرگ داشته باشند که شرکت مذکور تنها افتخارش، انحصار در تبلیغات مربوط به فروشگاهی زنجیره‌ای در تهران است.

قرارداد ۶۳۰ میلیاردیِ شرکت ۱۰۰ میلیونی/مرد را جای زن معرفی کردند!

قراردادی بدون ضمانت نامه بانکی

قرارداد ۶۳۰ میلیارد تومانی کارگزار تازه وارد پرسپولیس در حالی امضا شد که فعلاً خبری از ارائه ضمانت نامه بانکی در این خصوص نیست. مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع به صراحت عنوان کرد: «در حوزه حق پخش هم ۳۰۰ میلیارد امسال در سال آینده ۳۶۰ میلیارد می‌شود. این توافقات را تاکنون داشته‌ایم. نکته خوب بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که در قرارداد رقمی را پیش گرفتیم و توانستیم با آن ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. تلاش کردیم ضمانت نامه بانکی هم از دوستان بگیریم. برای هریک از این مسائل یعنی بحث ۲۲۰ میلیارد، ۱۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی حسن انجام کار هم می‌گیریم. ظرف سه هفته باید شرکت طرف قرارداد این ضمانت نامه‌ها را ارائه بدهد».

قراردادی که برای مدت سه سال، هر ساله عدد کف به میزان ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل زن است نه مرد!

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خبر مربوط به عقد این قرارداد «سعید بهنام» را به عنوان مدیرعامل شرکت طرف قرارداد معرفی کرده است. فردی که امضایش زیر این قرارداد نیز هست و با صدری عکس یادگاری گرفت تا در گفتگوی زنده با هواداران پرسپولیس از اهداف مشترک با این باشگاه در جهت جذب اسپانسر صحبت کند.

قرارداد ۶۳۰ میلیاردیِ شرکت ۱۰۰ میلیونی/مرد را جای زن معرفی کردند!

پیگیری‌های نشان می‌دهد شرکت ایده پویان ماژ در آخرین آگهی رسمی منتشر شده در روزنامه رسمی قوه قضائیه برای ایجاد تغییرات در شرکت خود یک زن را به عنوان مدیرعامل معرفی کرده است.

طبق اسناد موجود، آخرین آگهی منتشر شده از این شرکت مربوط به ۱۶ مردادماه سال جاری است که این شرکت در مجمع عمومی خود که به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۴ خردادماه برگزار شده است احکام مدیریتی خود را به شرح زیر منتشر کرده است.

«به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۲۴/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ تصمیمات ذیل اتخاذ شد:
آقای فیض‌اله منصوری به سمت رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره و آقای سعید بهنام به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره و خانم «مژده شهنواز» به سمت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند».

قرارداد ۶۳۰ میلیاردیِ شرکت ۱۰۰ میلیونی/مرد را جای زن معرفی کردند!

در ادامه این صورتجلسه منتشر شده در روزنامه رسمی عنوان شده است: «کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبیل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی با امضای مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره متفقا همراه با مهر شرکت و اوراق عادی واداری با امضا مدیرعامل منفردا همراه با مهر شرکت معتبر می‌باشد.»

احتمال اینکه پس از این جلسه بار دیگر تغییراتی در رأس امور مدیریتی شرکت تغییراتی باشد وجود دارد اما از سوی روزنامه رسمی هیچ آگهی جدیدی منتشر نشده است. طبق قوانین جاری مربوط به شرکت‌های تجاری و غیر تجاری هرگونه تغییر نیاز به انتشار آگهی و اعلام آن در این نشریه است.

۲۰ میلیارد تومان پول پیش، خرج شد

کارگزار جدید پرسپولیس قبل از معرفی رسمی از سوی باشگاه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به حساب سرخ‌ها واریز کرد تا صدری در روز بازی با استقلال تهران از زیر فشار بازیکنان و اعضای تیم برای پرداخت مطالبات فصل جاری آنها خارج شود.

او توانست ۱۵ درصد از قراردادهای فصل جاری را به اعضای تیم پرداخت کند تا میزان دریافتی آنها بابت قراردادهای فصل جاری حدود ۲۰ درصد شود. مبلغی که مشخص نیست بر اساس کدام ساز و کار مالی در اختیار این باشگاه قرار گرفته است اما پاسخ آن قطعاً به ماندن یا رفتن صدری باز می‌گردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها