رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571813

مهاجرت کاری به خارج از کشور

ساعت 24 -کار در خارج از کشور یکی از بهترین روشهای رشد شخصی، مالی و شغلی است. شما با کار و زندگی در خارج از کشور این امکان را خواهید داشت که در مورد جهانی که در آن زندگی می کنید بیشتر بیاموزید.

image-20211207122027-1.jpeg
html>

بسیاری از مردم جهان از جمله ایرانیان به دلایلی به دنبال مهاجرت کاری به خارج از کشور هستند. اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کشور برای کار مناسب است، می تواند کمی سخت به نظر بیاید.

کشور هایی از جمله آمریکا، آفریقای جنوبی، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن و سوئد در لیست بهترین مقاصد مهاجرت کاری در جهان قرار دارند.

اما در میان رتبه های اول تا سوم کار در خارج از کشور بر اساس شاخص های درآمد، هزینه زندگی، سهولت در دریافت ویزای کار و مدت زمان اقامت و فرصت های شغلی کانادا، آلمان و استرالیا قرار گرفته اند.

مهاجرت به استرالیا

استرالیا بزرگترین کشور اقیانوسیه و ششمین کشور پهناور جهان می باشد. چیزی بالغ بر 26 میلیون نفر در مساحتی به وسعت 7،617،930 کیلومتر مربع در استرالیا زندگی می کنند. استرالیا کشوری است که به شدت شهری بوده و اکثر جمعیت آن نیز در سواحل شرقی آن متمرکز شده اند. پایتخت استرالیا کانبرا و بزرگترین شهرهای آن سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید هستند.

مهاجرت کاری به خارج از کشور

استرالیا کشوری ثروتمند است که سرانه تولید ناخالص داخلی آن بالا و نرخ فقر در این کشور نسبتاً پایین می باشد. از نظر میانگین ثروت، استرالیایی ها از سال 2013 تا 2018 پس از سوئیس در جهان رتبه دوم را در اختیار داشتند. اما در سال 2018 استرالیا از سوئیس در این زمینه توانست پیشی بگیرد و به بالاترین میانگین ثروت در جهان دست پیدا کند.

با نرخ فقر 13.6درصد استرالیا توسط موسسه تحقیقاتی کردیت عنوان بالاترین میانگین ثروت را در جهان در اختیار دارد.

مهمترین شاخص های اقتصادی در استرالیا عبارتند از:

· تولید ناخالص داخلی: 1.7 تریلیون دلار (12ام در جهان).

· سرانه تولید ناخالص داخلی: 62,728 دلار (9ام در جهان)

· نرخ تورم: 1.4 درصد.

· نرخ بیکاری: 5.2 درصد

مهاجرت کاری به استرالیا

مجوزهای کاری متنوعی برای کار در استرالیا با اهداف مرتبط با شغل وجود دارد. برخی از مهمترین ویزاهای کاری برای متخصصانی که قصد دارند به استرالیا مهاجرت کنند عبارتند از:

  • طرح نامزدی کارفرما (ENS)

شما با مهارت کاری بالا و داشتن کارفرما می توانید با اقامت دائم با طرح نامردی کارفرما در کانادا کار و زندگی کنید.

  • طرح حمایت منطقه ای(RSMS)

شما با داشتن مهارت کاری و یک کارفرما در استرالیای منطقه ای می توانید اجازه کار در استرالیا را دریافت و به صورت دائم در این کشور زندگی کنید.

  • ویزای مستقل مهارت کاری

شما از طریق این ویزا می توانید با داشتن مهارت به استرالیا مهاجرت کرده و اقامت دائمی در هر نقطه از استرالیا را که می خواهید بدست آورید.

  • ویزای نامزدی مهارت کاری

از طریق این ویزا نیز شما با مهارت کاری با نامزد شدن می توانید اقامت دائم استرالیا را بدست آورید.

  • ویزای موقت کمبود مهارت

اگر یک کارفرما در زمانی که برای استخدام شغلی نتواند فرد استرالیایی را استخدام کند، می تواند یک نیروی کار با مهارت خارجی را نیز با حمایت مالی خود استخدام نماید. شما نیز با ویزا می توانید به صورت موقتی در استرالیا اقامت داشته باشید.

  • ویزای مهارت کاری منطقه ای

شما با داشتن مهارت کاری می توانید با دریافت این ویزا در استرالیای منطقه ای به کار و زندگی مشغول شوید.

  • ویزای کار موقت (اقامت کوتاه مدت متخصصان)

شما از طریق این ویزا نیز می توانید به صورت کوتاه مدت با داشتن مهارت و تخصص در استرالیا اقامت دائم را دریافت کنید و در استرالیا زندگی کنید

  • ویزای کاری موقت (روابط بین‌الملل)

ویزای کاری موقت برای بهبود روابط بین‌المللی استرالیا به صورت محدود ارائه می شود.

  • استعداد برجسته

استعداد برجسته نیز یک ویزای اقامت دائم برای افرادی است که دارای سابقه شناخته شده در روابط بین المللی هستند و دستاوردهای برجسته ای را نیز در حرفه، ورزش، هنر، دانشگاه و یا تحقیقات خود دارند.

اقامت دائم و تابعیت استرالیا از طریق کار

شما این امکان را دارید که با داشتن شرایط لازم و از طریق ویزاهای کاری اقامت استرالیا را دریافت کنید و پس از 5 سال با حداقل 2 سال اقامت در استرالیا تابعیت این کشور را نیز دریافت کنید.

مهاجرت به آلمان

آلمان که با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان شناخته می شود کشوری است که در اروپای مرکزی قرار گرفته است مهاجرت به آلمان مزایای بسیاری دارد و هدف نهایی خیلی از افراد است . آلمان مساحتی معادل 358 هزار کیلومتر مربع دارد و با بیش از 83 میلیون نفر جمعیت، پس از روسیه دومین کشور پرجمعیت اروپا و پرجمعیت ترین کشور عضو اتحادیه اروپا است. پایتخت آلمان برلین و بزرگترین شهر های آن نیز هامبورگ، مونیخ و کلن می باشند.

آلمان سومین صادرکننده بزرگ کالا در جهان است و بزرگترین اقتصاد اروپا را نیز در اختیار دارد. بر اساس تولید ناخالص داخلی آلمان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان می باشد. قدرت خرید مردم آلمان در حدود 121 درصد از میانگین اتحادیه اروپا بالاتر است.

طبق گزارش صندوق بین‌المللی پول آلمان 28 درصد از اقتصاد منطقه یورو را در اختیار دارد و این کشور یکی از مهمترین اعضای موسس اتحادیه اروپا و منطقه مالی یورو نیز می باشد.

مهمترین مشخصه های اقتصادی آلمان عبارتند از:

· تولید ناخالص داخلی: 4.318 تریلیون دلار (4ام در جهان)

· سرانه تولید ناخالص داخلی: 51,967 دلار (14ام در جهان)

· نرخ تورم: 0.5 درصد

· نرخ بیکاری: 4.4 درصد

مهاجرت کاری به آلمان

  • کار در آلمان از طریق پیشنهاد کاری
  • کار در آلمان از طریق مهارت کاری
  • کار در آلمان از طریق کارت آبی
  • کار در آلمان از طریق خود اشتغالی
  • اقامت دائم و تابعیت آلمان از طریق کار

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا کشوری در شمال مرز های ایالت متحده آمریکا قرار دارد که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است هدف بسیاری از ایرانیان است. مساحت کانادا 9.98 میلیون کیلومتر مربع و دومین کشور بزرگ جهان است و 38 میلیون نفر نیز جمعیت دارد. پایتخت کانادا اتاوا و بزرگترین شهر های آن تورنتو، مونترال و ونکوور می باشند.

کانادا کشوری است بسیار توسعه یافته که از لحاظ درآمد سرانه بیست و ششمین کشور جهان و از لحاظ شاخص توسعه انسانی در جهان شانزدهم است و از لحاظ کیفیت زندگی نیز در جهان در رتبه نخست قرار دارد.

مهاجرت کاری به خارج از کشور

مهمترین مشخصه های اقتصادی کانادا عبارتند از:

· تولید ناخالص داخلی: 2.016 تریلیون دلار (9ام در جهان)

· سرانه تولید ناخالص داخلی: 52.791 دلار (15ام در جهان)

· نرخ تورم: 4.4 درصد

· نرخ بیکاری: 6.9 درصد

مهاجرت کاری به کانادا

یکی از بهترین کشور های جهان برای مهاجرت کاری کانادا است. کانادا روش های بسیار ساده ای را برای مهاجرت افراد با مهارت در نظر گرفته است: مهمترین برنامه های مهاجرت به کانادا عبارتند از:

  • کار در کانادا از طریق پیشنهاد کاری
  • کار در کانادا از طریق ویزای حمایت از خانواده
  • کار در کانادا از طریق استارتاپ
  • کار در کانادا از طریق نامزدی استانی
  • کار در کانادا از طریق اکسپرس اینتری

اقامت دائم و تابعیت کانادا از طریق کار

شهروندان ایرانی نیز مانند سایر اتباع خارجی در جهان می تواننند از طریق دریافت ویزای کاری به این کشور مهاجرت کرده و پس از اقامت دائم برای حداقل 5 سال، تابعیت و شهروندی کانادا را نیز دریافت کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت کاری به 3 کشور برتر جهان از جمله کانادا، استرالیا و آلمان با کارشناسان ما در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در ارتباط باشید. موسسه کاریابی بین المللی کاربین با هزاران پرونده موفق مهاجرتی با دریافت جاب آفر تا اقامت دائم در کشور مورد نظرتان در کنارتان خواهد بود. برای دریافت مشاوره و ارزیابی رایگان با شماره تلفن های 28111107 021 و یا 22654650 021 در تماس باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها