رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571833

در بخش دوم پرونده کرسنت ۸ نفر متهم هستند/ «کرسنت» در دستور کار دولت و مسئولان عالیرتبه

ساعت 24 - سخنگوی قوه قضائیه گفت: کرسنت پرونده‌ای است که در دستور کار دولت و مسئولان عالیرتبه قرار گرفته است و از جوانب مختلف در حال پیگیری است.

html>

سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز در ششمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس درخصوص پرونده کرسنت و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: پرونده کرسنت مربوط به قرارداد گازی است که بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت اماراتی کرسنت در سال ۸۰ منعقد شده که همراه با سوء استفاده بوده و برخی پورسانت گرفته بودند و چون انعقاد قرارداد به ضرر ایران بود و رعایت صلاح کشور صورت نگرفته بود این قرارداد اجرا نشد.

وی افزود: در همان زمان با گزارش‌های سازمان بازرسی پرونده‌ای در دستگاه قضا تشکیل شده بود که ۶ الی ۷ نفر از مدیران وقت شرکت نفت و شرکت کرسنت محکوم شده بودند که ۵ نفر به جزای نقدی و ۲ نفر به حبس محکوم شدند که این حکم اجرا نشد اما اخیراً به اجرای احکام ارسال شده است. در بخش دیگر پرونده ۸ نفر متهم هستند که پرونده از جوانب مختلف در حال بررسی است.

خداییان افزود: کرسنت پرونده‌ای است که در دستور کار دولت و مسئولان عالیرتبه قرار گرفته است و از جوانب مختلف در حال پیگیری است و پرونده‌ای هم برای دریافت رشوه در این پرونده تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها