رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 571856

لواندوفسکی: امیدوارم حرف‌های مسی صادقانه بوده باشد

ساعت 24 - روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن در مورد صحبت‌های لیونل مسی مهاجم پاری سن ژرمن در مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۱ اظهار نظر کرد.

html>

به نقل از اکیپ، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن در مورد صحبت‌های لیونل مسی مهاجم پاری سن ژرمن در مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۱ اظهار نظر کرد.

لیونل مسی آرژانتینی که صاحب هفتمین توپ طلا در دوران حرفه‌ای خود شده بود، به لواندوفسکی روی آورد که در رای گیری مقام دوم را به دست آورد و گفت که فوتبالیست لهستانی شایسته دریافت این جایزه در سال ۲۰۲۰ است.

روبرت لواندوفسکی در واکنش به این صحبت گفت: من دوست دارم این بیانیه صمیمانه یک بازیکن بزرگ باشد و نه فقط کلمات امیدوارم حرف‌های مسی صادقانه بوده باشد و فقط یک سری کلمه نبوده باشد. البته قصد غرور ندارم اما همانطور که گفتم انتخاب برنده بر اساس هر کاری است که بازیکن انجام داده است.

لواندوفسکی در گفت‌وگو با کانال اسپورتوی گفت: خیلی خوب است که با بازیکن بزرگی مثل مسی برای آن بجنگی و بعد نظرات را بخوانی که سزاوار این جایزه هستی.

بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و برنده توپ طلای مجله فرانسوی فرانس فوتبال دوشنبه شب برگزار شد و طی آن لیونل مسی مهاجم آرژانتینی توانست عنوان برترین بازیکن جهان را کسب کند و توپ طلا را به دست بیاورد.

توپ طلای ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و پایان زودهنگام رقابت‌ها در بعضی از کشورها برگزار نشد و حالا بعد از یک سال، بار دیگر این مراسم برگزار شد.

لواندوفسکی سال گذشته در مراسم برترین‌های فیفا عنوان بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها