رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575219

6 ترفند اقساط 24 ماهه برای فروش ملک مشکل‌دار

ساعت۲۴-فروش ملک مشکل دار توسط دلالان امروزه با ترفندهای مختلفی رونق گرفته است. بسیاری از دلالان با این روش برای فروش ملک، خریداران را ترغیب می کنند تا اقدام به خرید ملک مورد نظر آنها نمایند.

خانه
html>

فروش ملک مشکل دار توسط دلالان امروزه با ترفندهای مختلفی رونق گرفته است. بسیاری از دلالان با روش اقساط 12 یا 24 ماهه برای فروش ملک، خریداران را ترغیب می کنند تا اقدام به خرید ملک مورد نظر آنها نمایند. در حالی که این املاک هر یک دارای یک مشکلی بوده و پس از خرید برای خریدار مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

6 ترفند اقساط 24 ماهه برای فروش ملک مشکل‌دار

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که به سراغ خرید املاک اقساطی روید؟ به نظر شما چرا برخی از املاک به صورت اقساطی فروخته می شوند؟ این مسئله مشکوک نیست؟ برخی از دلالان، برای فروش ملک مشکل دار از چند ترفند استفاده می کنند.

یکی از محبوب ترین این ترفندها که تاثیرگذاری فوق العاده ای نیز بر روی خرید و فروش املاک آنها می گذارد، فروش ملک به صورت اقساطی است. این دسته از افراد در فصل هایی از سال که تب و تاب خرید و فروش ملک داغ است، به سراغ استفاده از این ترفندها می روند.

در واقع این ترفندها به آنها کمک می کنند تا خریداران را برای خرید ملک ترغیب کنند. اما باید بگوییم خرید چنین املاکی به نوعی خریداران را در دام گرفتار می کند. زیرا املاکی که به صورت اقساط 24 ماهه فروخته می شوند، حتما دارای مشکل هستند.

 فروش ملک مشکل دار

خاص ترین مشکلات زمین های اقساطی چیست؟

به طور کلی باید بگوییم فروش ملک مشکل دار بسته به چند دلیل توسط دلالان به صورت اقساط 24 ماهه یا 12 ماهه انجام می شود. از جمله:

  1. ضعیف بودن منطقه ملک

در تمامی استان ها برخی از مناطق وجود دارند که از ارزش ملکی کمتری برخوردار هستند. به این صورت که اگر خریدار اقدام به خرید زمین یا ملک در این مناطق نماید، خریدار اول و آخر آن تنها خود او خواهد بود.

این مشکل خاص برای برخی از دلالان به نوعی ترفند تبدیل شده است، تا بتوانند با استفاده از آن زمین ها را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار دهند. افرادی که بدون هیچ دانشی به سراغ سرمایه گذاری بر روی ملک می روند نیز، اصولا در این دام گرفتار می شوند.

آنها اقدام به خرید ملک مشکل دار می نمایند و در نتیجه خود را گرفتار می کنند. زیرا برای فروش ملک مشکل دار در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

  1. فروش ملک بی ارزش

اگر ملکی دارای ارزش بالایی باشد و به نوعی در تمام منطقه شناخته شده باشد، هرگز مالک برای فروش آن اقساط 12 ماهه یا 24 ماهه در نظر نخواهد گرفت. پس باید بگوییم بیشتر املاکی که به صورت اقساط 24 ماهه به فروش می رسند، از ارزش بالایی برخوردار نیستند.

در اصل این املاک توسط هیچ خریدار دیگری مورد توجه قرار نگرفته، از این رو مالک با اقساط بندی، اقدام به فروش ملک مشکل دار نموده است. این وظیفه را نیز همیشه دلالان بر عهده می گیرند تا خریداران خاصی را مجاب به خرید چنین زمین هایی نمایند.

 خرید ملک مشکل دار

  1. وجود مشکل در مدارک این ملک ها

یکی دیگر از دلایل فروش ملک به صورت اقساط 12 یا 24 ماهه، وجود مشکل در مدارک ملک است. برخی از این املاک مدارک ناقص یا مشکل دار دارند. به این صورت که مجوز ساخت دریافت نکرده اند، یا جرایم سنگینی برای ساخت آنها مقرر شده است.

لازم است حتما پیش از خرید هر نوع ملکی به سراغ بهترین مشاوران املاک و بنگاه های قابل اعتماد روید، تا هزینه خود برای خرید ملک را بیهوده تلف نکنید. خرید ملک نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد.

  1. کشاندن مشتری با ترفند به دفتر خود

انتخاب روش فروش ملک مشکل دار با اقساط 12 یا 24 ماهه توسط برخی از دلالان و بنگاه داران، نوعی ترفند برای کشاندن مشتری به دفتر خودشان است. همانطور که می دانیم خریداران همیشه به دنبال خرید ملک با شرایط خاص هستند.

از این رو زمانی که با فروش ملک با اقساط 24 ماهه مواجه می شوند، با خود تصور می کنند که این یک فرصت استثنایی برای آنها است؛ تا بتوانند مالک ملک مورد نظر خود شوند. اما این باور کاملا غلط است.

  1. فروش ملک های اوقافی

در بیشتر مواقع املاکی که به صورت اقساط به فروش می رسند، املاک اوقافی هستند. دلالان با استفاده از روش فروش ملک با اقساط 24 ماهه، خریداران را ترغیب می کنند تا به سراغ خرید املاک اوقافی روند.

البته در برخی موارد نیز ممکن است خریداران از این مسئله مطلع نباشند و پس از خرید در این مورد اطلاع کسب کنند. اما دیگر خرید و فروش ملک مشکل دار به اتمام رسیده است و آنها در این مشکل گرفتار شده اند.

  1. فروش ملک توسط مالک برای مهاجرت

در انتها باید به جدیدترین ترفند دلالان برای فروش ملک های مشکل دار اشاره کنیم. آن هم بیان این مطلب است که مالک قصد مهاجرت دارد و می خواهد هر طور شده ملک خود را به فروش برساند. با این ترفند نیز خریداران زیادی ترغیب به خرید ملک می شوند.

البته تمامی این موارد توسط افرادی انجام می شود که دلال در معاملات ملک هستند. وگرنه مشاوران املاک معتبر به هیچ عنوان خریداران را به خرید چنین املاکی ترغیب نمی کنند. زیرا این مسئله وجه و اعتبار آنها را خدشه دار خواهد نمود.

خرید ملک با اطمینان

بهترین راهکار برای جلوگیری از خرید و فروش ملک مشکل دار

بهترین راهکاری که خریداران می توانند از آن برای جلوگیری از خرید ملک مشکل دار انتخاب کنند، مراجعه به مشاور املاک معتبر است. مشاور املاک تنها یک دلال نیست که وظیفه داشته باشد به هر قیمتی دو سر یک معامله را به هم پیوند بزند.

بلکه مشاور املاک از وظایفی برخوردار است، که به ایشان اجاره انجام هرگونه معامله ای به ضرر خریدار یا فروشنده را نمی دهد.

بهترین مشاور املاکی که می توانید برای خرید مطمئن ملک به آن مراجعه کنید، مستر ملک است.

کارشناسان این مجموعه تمام وظایف خود را به نحو احسنت انجام می دهند و به خریداران اجازه خرید ملک مشکل دار را نمی دهند. از سوی دیگر نیز کارشناسان این مجموعه به هیچ عنوان در زمینه فروش ملک مشکل دار نیز فعالیت نمی کنند.

از این رو می توانید با خیال راحت ملک مورد نظر خود را، با بهترین شرایط خریداری کنید. بدون آنکه در دام افتاده و گرفتار مشکلات بعد از خرید ملک شوید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها