رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575344

درخواست مالی چشمگیر صلاح از لیورپول

ساعت۲۴-مطبوعات بریتانیا از خواسته‌های محمد صلاح مهاجم برای قرارداد جدید با لیورپول مطلع شدند.

html>

به نقل از تلگراف، محمد صلاح، مهاجم لیورپول تاکید کرده است که برای ماندن در لیورپول درخواست احمقانه‌ای ندارد و دوست دارد در این تیم بماند. از آنجایی که گفته می‌شود صلاح در حال حاضر ۲۷۰ هزار دلار در هفته دستمزد می گیرد، قرمزها باید بزرگترین دستمزد تاریخ باشگاه را ارائه دهند تا او را از رفتن به رئال مادرید و پاری سن ژرمن دور نگه دارند.

طبق گزارش The Mirror، این مهاجم مصری آماده است در صورتی که باشگاه مرسی ساید به او هفته ای ۴۰۰ هزار پوند بپردازد همکاری خود را تمدید کند.

لیورپول قصد ندارد با شرایطی که این بازیکن مطرح کرده با صلاح قرارداد خود را تمدید کند. قرارداد فعلی بین طرفین در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می رسد.

مطبوعات انگلیسی ادعا می کنند که رامی عباس عیسی، سخنگوی صلاح، از لیورپول برای مشتری خود دستمزدی نزدیک به دستمزد کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد (۵۰۰ هزار پوند) یا کوین دی بروین در منچسترسیتی (۴۰۰ هزار پوند) می خواهد.

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای جدیدی را امضا کرده اند، صلاح با وجود اینکه اعلام کرده است که می‌خواهد بماند، هنوز بر سر شرایط جدید به توافق نرسیده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها