رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575351

جعل مرگ پسر مبتلا به اوتیسم توسط مادرش

ساعت24- یک زن در تنسی به دلیل جعل مرگ پسر ۱۲ ساله مبتلا به اوتیسم خود در حالی که هفته‌ها در اتاقی در یک متل تنها مانده بود، دستگیر شد.

html>

انتخاب: یک زن در تنسی به دلیل جعل مرگ پسر ۱۲ ساله مبتلا به اوتیسم خود در حالی که هفته‌ها در اتاقی در یک متل تنها مانده بود، دستگیر شد.

به نقل از نیویورک پست، ونسا بلانچارد، ۳۹ ساله، در ۲۹ اکتبر توسط یک دفتردار مدرسه از مدرسه راهنمایی نیو پراویدنس مورد بازخواست قرار گرفت و از او پرسیده شد که چرا پسرش طی دو روز گذشته به مدرسه نرفته است.

او به مدیران مدرسه گفت که پسرش پس از تشنج جان باخته است. در این حکم آمده است که در پاسخ به آنچه که به نظر یک تراژدی وحشتناک به نظر می‌رسید، جامعه مدرسه برای جمع آوری پول برای کمک به پوشش هزینه‌های خاکسپاری پسر تجمع کردند.

با این حال، هنگامی که مدرسه با مسئولان تشییع جنازه تماس گرفت به آن‌ها گفته شد که هیچ ترتیبی برای تشییع جنازه انجام نشده است. مدرسه دوباره با بلانچارد تماس گرفت و او گفت که منتظر نتایج کالبد شکافی در بیمارستان Terranova در کلارکسویل است.

در ۱۶ نوامبر، مقامات دریافتند که لپ تاپ مدرسه پسر در متل Vacation Motor استفاده می‌شد. پلیس پسر را به تنهایی در اتاقی پیدا کرد که در دو هفته گذشته تنها در آن زندگی می‌کرد.

بلانچارد به پلیس اعتراف کرد که او را تنها گذاشته است و هر روز یا یک روز در میان به او سر می‌زند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها