رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575360

واکنش یک نماینده به هدیه وزیر کار به صداوسیما

ساعت24- «حتما بایستی آقای عبدالملکی خودش را با واقعیت جامعه تطبیق دهد. انتظار این است که وزیر محترم که مسئولیت تنظیم روابط کار را بر عهده دارد، دارای علم و اشراف بیشتری در این حوزه باشد. صحبت‌های اینچنینی را صرفا در یک جمع خانوادگی آن هم با به دنبال داشتن قضاوت اطرافیان، شاید بتوان ادا کرد، ولی در قامت یک وزیر جمهوری اسلامی که مسئولیت تنظیم روابط کار را برعهده دارد حتما چنین صحبت‌هایی را نمی‌توان پذیرفت.»

html>

انتخاب: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، درباره احتمال استیضاح عبدالملکی، عنوان کرد: «استیضاح جزو حقوق نمایندگان است که می‌توانند انجام دهند اما توفیق استیضاح هم بحث دیگری است. اگر تعدادی از نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس در این خصوص استیضاح کنند، جزو اختیارات آنان است»

احمد علیرضا بیگی در مورد هدیه شش میلیاردی حجت عبدالملکی به برنامه «میدان»، گفت: «الحمدالله که جهان، جهان اطلاعات است و هیچ چیز قابل کتمان نیست. اگر چنین موضوعی وجود داشته و اثبات شود که خارج از چارچوب‌های قانونی اتفاق افتاده باشد هم دادستان می‌تواند ورود پیدا کند و هم ما نمایندگان می‌توانیم ورود و سوال کنیم که محل چنین پرداخت‌هایی چه بوده است. البته در گام اول باید صحیح بودن این اسناد و مدارک محرز شود و بعد امکان رسیدگی آن‌ها انجام شود.»

وی درمورد احتمال استیضاح عبدالملکی، عنوان کرد: «استیضاح جزو حقوق نمایندگان است که می‌توانند انجام دهند اما توفیق استیضاح هم بحث دیگری است. اگر تعدادی از نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس در این خصوص استیضاح کنند، جزو اختیارات آنان است و کسی هم خرده‌ای نمی‌گیرد؛ ولی اینکه این استیضاح نتیجه بخش باشد، در موردش شک و تردید وجود دارد.»

علیرضا بیگی در مورد ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه با یک میلیون تومان هم می‌توان اشتغال‌زایی کرد، گفت: «حتما بایستی آقای عبدالملکی خودش را با واقعیت جامعه تطبیق دهد. انتظار این است که وزیر محترم که مسئولیت تنظیم روابط کار را بر عهده دارد، دارای علم و اشراف بیشتری در این حوزه باشد. صحبت‌های اینچنینی را صرفا در یک جمع خانوادگی آن هم با به دنبال داشتن قضاوت اطرافیان، شاید بتوان ادا کرد، ولی در قامت یک وزیر جمهوری اسلامی که مسئولیت تنظیم روابط کار را برعهده دارد حتما چنین صحبت‌هایی را نمی‌توان پذیرفت.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها