رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575383

فال روزانه دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 27 دی :

در سال تولدتان اهمیت بیشتری به دوستان و اطرافیان بدهید و در حل مشکلات از آنها کمک بگیرید. شما شخصی متواضع و فروتن هستید و اصلا دوست ندارید روی دیگران اعمال قدرت کرده و آنها را به انجام کاری که خودشان دوست ندارند مجبور کنید، اما از طرفی هم از آدم هایی که بخواهند در مسائل شخصی شما دخالت کنند اصلا خوشتان نمی آید و آنها را سر جایشان خواهید نشاند. در سالی که پیش رو دارید عشق شما به مطالعه و جستجو برای کسب علم و دانش از ویژگی هایی خواهند بود که حسابی به کارتان خواهند آمد و به پیشرفت شخصی و حرفه ای شما کمک قابل توجهی خواهند نمود. قدرت مشاهده ی فوق العاده ای که دارید شما را قادر خواهد ساخت که همه ی اتفاقات اطرافتان را به دقت زیر نظر داشته باشید و از آنها به نفع خودتان بهره ببرید. با این همه باید مواظب بیقراری های گاه و بیگاه خود باشید و از گرفتن تصمیمات عجولانه تا جای ممکن خودداری کنید تا دچار حسرت و پشیمانی نشوید.


فال روزانه متولدین فروردین

با وجود تمایل بسیار زیادی که به تفریح و استراحت در وجود خودتان احساس می کنید و کارهایی که دلتان می خواهد به جای کارهای خسته کننده روزمره تان انجام دهید ، نبرد همیشگی بین این احساس و حس مسئولیت پذیریتان در جریان خواهد بود. لزومی ندارد که یا فقط کار کنید و یا فقط تفریح، سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. بدین صورت هم کارهایتان را انجام خواهید داد و هم بیش از حد خسته نخواهید شد. اگر احساس می کنید موضوعی دارد طرف مقابلتان را آزار می دهد ولی او از صحبت کردن در مورد آن خودداری می کند بیش از اندازه راجع به این موضوع اصرار و پافشاری نکنید، تنها به او اطمینان بدهید که در هر شرایطی در کنارش هستید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همان قدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید که هرچه سریع تر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خبرهایی جالب ولی بسیار گیج کننده خواهید شنید. با وجود این که از مورد اطمینان بودن منبع خبر مطمئن هستید، این اطلاعات جدید به قدری برایتان عجیب هستند که پذیرفتن آنها برایتان سخت خواهد بود. امروز مکالماتی که با دیگران دارید برایتان گنگ و مبهم هستند و نمی توانید به احساس واقعی طرف مقابلتان پی ببرید، خیلی به خودتان فشار نیاورید و به آنچه احساستان به شما می گوید اعتماد کنید. در هر صورت شما تنها واقعیت ها را به زبان بیاورید، همیشه گفتن حقیقت بهتر از مخفی کردن آن است. امروز بخت با شما یار است و خواهید توانست از فرصت هایتان بیشترین بهره ممکن را ببرید، فقط یادتان باشد در این مسیر عشقتان را از خودتان ناراحت نکنید. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه به خاطر دیگران بلکه به خاطر خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید، فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع به زودی روبه راه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد. صبرتان به بار خواهد نشست.


♊ فال امروز متولدین خرداد

حس ششمتان احساساتی نه چندان خوشایند را در رابطه با اتفاقاتی که قرار است بیفتند در وجود شما زنده کرده است و این احساس آنقدر قوی است که شما را ناراحت کرده است. این احساسات برای این نیستند که آرامش شما را برهم بزنند و دلیل اصلی وجود آنها این است که به شما تلنگری بزنند تا با دقت بیشتری با وضعیت موجود مواجه شوید. هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید و با نگرشی مثبت پیش بروید. اگر احساس می کنید به کمی تفریح نیازدارید هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که به موقع سر کارتان بازگردید و بازیگوشی نکرده و تسلیم وسوسه های درونیتان برای فرار از کار کردن نشوید. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید. دلتان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز خیلی زود حواستان پرت می شود، ولی عقل حکم می کند که احساستان را کنترل کنید، وگرنه وقت و انرژی زیادی را هدر خواهید داد و به کارهایتان نخواهید رسید. با وجود این که مسئولیت پذیری در حال حاضر اصلا کار راحتی نیست سعی کنید تا جای ممکن به برنامه هایی که برای امروز دارید وفادار بمانید تا بتوانید از ساعات پایانی روزتان همانطور که خودتان دلتان می خواهد بهره ببرید. امروز ممکن است به صورت ناگهانی نسبت به هدفی که مدت هاست برای آن وقت گذاشته اید و تلاش کرده اید دچار تردید شوید، امیدتان را از دست ندهید و با اراده ای بیش از همیشه هدفتان را دنبال کنید؛ تا فردا از این تردید و دودلی هیچ اثری باقی نخواهد ماند. نذری دارید که بهتر است هرچه زودتر ادا کنید، به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید از وسواس فکری و چند باره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، این کار فقط شما را خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیم تان احترام بگذارید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به تمرکز و توجه فوق العاده ای برای کنترل احساسات خود نیاز دارید. اگر می خواهی که در زمینه حرفه ای موفق و تاثیر گذار باشید این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. قرار نیست احساسات خود را سرکوب کنید، کافی است کنترل آنها را در دست داشته باشید و اجازه ندهید شما را از اهدافتان دور کنند. در حال حاضر به نفعتان است که رازها و احساسات خود را با دیگران در میان نگذارید، شما در این کار بسیار حرفه ای هستید و این سکوت کلید موفقیتتان خواهد بود. حس می کنید تغییراتی در طرف مقابلتان به وجود آمده و دارید فکر می کنید آیا اصلا می توانید با او آینده ای داشته باشید؟ کمی به او فرصت دهید تا خودش را پیدا کند. شنیدن خبری شگفت زده و خوشحالتان می کند. به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است. کار یا کمکی از شما خواسته شده که به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام آن را به تعویق انداخته اید، بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید وگرنه وجهه همیشه مدد رسانتان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.


فال امروز متولدین شهریور

شما دارید چیزی را از دیگران مخفی می کنید، ولی دیگر تحمل به دوش کشیدن این بار سنگین را ندارید و دلتان می خواهد این راز سر به مهر را با کسی در میان بگذارید. یادتان باشد که تا زمانی که فرد مورد اعتمادی پیدا نکرده اید بهتر است این راز را در دلتان نگه دارید این کار هر چقدر هم که سخت باشد ارزش این انتظار و تحمل این همه فشار را خواهد داشت. در تلاش برای رسیدن به اهدافتان دارید سختی های بسیاری را تحمل می کنید، ولی اگر به مقصدی که در پایان راه در انتظارتان خواهد بود بیندیشید خواهید دید که تحمل این ناهمواری ها چندان دشوار نخواهد بود. به عشقتان شک نکنید و نگرانی ها و تردیدهایتان را با او در میان بگذارید. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما به خوبی می دانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آن ها بپردازید. تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود. شما ذاتاً هنرمند و مدیر هستید، از هردوی این توانایی ها هم زمان بهره ببرید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز توانایی فوق العاده ای که شما در متمرکز کردن افکارتان دارید در ورطه آزمایش قرار خواهد گرفت. ولی امروز بر خلاف همیشه ترجیح می دهید دست به ریسک زده و از راه همیشگی نروید. تغییر نگرش شما اگر به صورت آگاهانه باشد می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد و فرصت های تازه ای را برایتان به ارمغان بیاورد. با این حال دیگران روی شما و کارهایتان حساب می کنند، پس بهتر است مواظب کارهایتان باشید و بیش از اندازه موقعیت فعلیتان را به خطر نیندازید. کارهای که دوست دارید انجام دهید ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نگران این هستید که زیر بار مسئولیت های زندگی هیچ گاه نتوانید آنها را انجام دهید. یادتان باشد که همه چیز به خودتان بستگی دارد. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دودلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان سخت می کند، مرگ یکبار شیون هم یکبار. روزهای شلوغی را پیشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزیست که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز یک حس گناه و عذاب وجدان شما را درگیر خود کرده و باعث شده است که احساس کنید باید نسبت به اولویت هایتان تجدید نظر کنید. برای این که بتوانید عالم شیرین خیال و رویایتان را رها کرده وبه زندگی واقعی باز گردید به قدرت بسیار زیادی نیاز دارید، ولی ممکن است برای رهایی از این دامی که برای خودتان ساخته اید به چند روز زمان احتیاج داشته باشید. در هر زمینه ای سعی کنید اعتدال را رعایت کنید و با زیاده روی بیش از حد مایه شرمندگی خودتان را فراهم نکنید. موفقیت های چند هفته اخیر شما را به برداشتن قد هایی بزرگ وسوسه کرده اند، بهتر است قدم هایتان را با احتیاط انتخاب کنید و با عجله دست به کار نشوید. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید این هفته شما را به دردسر می اندازد. حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیندازید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز اسیر وعده هایی شده اید که پیش از این داده بودید، زیرا به احتمال زیاد بیش از حد تواناییتان مسئولیت پذیرفته اید و حالا باید با عواقب این کار خود مواجه شوید. ولی اصلا جای نگرانی وجود ندارد، شما در آغاز دوره ای از قدرت و توانایی فوق العاده قرار گرفته اید که شما را قادر می سازد با مهارت و انرژی تمام کاهای بسیار زیادی را انجام داده و وعده هایی که داده اید را عملی کنید. از طرفی امروز صدایی از درونتان شما را به تفریح و خوش گذرانی دعوت می کند و وسوسه می شوید که برای فرار از کارهایتان بهانه بیاورید. شاید بشود برخی از کارهای کم اهمیت را به وقت دیگری واگذار کرد، ولی کارهایی که اولویت دارند را به هیچ عنوان نادیده نگیرید. در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدر دان این همراهی و محبت باشید تا روزافزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است، بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید.


♑ فال روز متولدین دی

بزرگ ترین مشکل ناشی از خوش بینی بیش از اندازه امروزتان این است که امکان دارد بی آن که بدانید برای خودتان دردسرهای زیادی درست کنید. شاید حتی منطقتان به شما مهیب بزند که دقت کنید و عقلتان را به کار بیندازید، ولی دلتان نمی خواهد که تصویر زیبایی که در ذهنتان دارید را خراب کنید. شاید در ابتدا نادیده گرفتن این هشدارها شما را خوشحال کند، ولی این خوشحالی دیری نخواهد پایید. مواجه شدن با حقیقت تنها گزینه صحیح پیش رویتان است. اگر در رسیدن به خواسته هایتان با مانعی مواجه شدید به توانایی های خودتان شک نکنید، کافی است راه های دیگری را برای رسیدن به مقصدتان امتحان کنید، برای رسیدن به یک مقصد تنها یک راه وجود ندارد. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید. زندگی را به خودتان آسان تر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد که به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.


♒ فال متولدین بهمن

با وجود این که همه چیز روبراه است، امروز کمی نگران هستید که مبادا بدشانسی بیاورید و اوضاع همینطور باقی نماند. ولی هیچ دلیلی برای این احساس شما وجود ندارد، تردید و نگرانی را کنار بگذارید. شاید خودتان فکر کنید که اگر سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید می توانید از بحران های موجود در رابطه عاطفیتان رها شوید، ولی فرار کردن از واقعیت شما را به جایی نخواهد رساند. اگر این مشکل را نادیده بگیرید فشار و استرس لحظه به لحظه بیشتر خواهد شد. با شجاعت تمام با احساسات منفی خود مواجه شوید و آنها را حل کرده و به نتیجه برسانید. صداقت داشتن به این معنا نیست که همه چیز را به زبان بیاورید، گاهی باید بعضی چیزها را ناگفته گذاشت. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخصیت با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت. او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آن ها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

کارهایی برای انجام دادن دارید که بیش از این نمی توان آنها را به تاخیر انداخت و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. با این حال هنوز هم سعی دارید انجام آنها را به تعویق بیندازید. خوشبختانه نقشه هایی که برای تنبل بازی هایتان می چینید مورد پذیرش دیگران قرار خواهند گرفت و مشکل خاصی بر نخواهید خورد. ولی این را هم در نظر داشته باشید که این کارها بالاخره باید انجام شوند و فرار کردن از آنها هیچ فایده ای ندارد. علاوه بر این ممکن است با این کار یکی از افرادی که برایتان مهم هستند را از خودتان ناراحت کنید. اگر می خواهید عشق خود را نسبت به کسی بیان کنید دست به کار شوید و نگران هیچ چیز نباشید، بخت با شما یار خواهد بود. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارید و بیش از این خودتان را آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها