رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575394

قاتل جسد سوخته دختر کر و لال را پنهان کرده بود

ساعت۲۴-ٰ رسیدگی به این پرونده از 9 سال قبل به‌دنبال کشف جسد سوخته دختر جوانی در یکی از بوستان‌های کمالشهر کرج شروع شد. خیلی زود ماموران پلیس در محل حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی هویت جسد سوخته کلید خورد. طولی نکشید که با شناسایی هویت مقتول و خانواده وی رمزگشایی از این جنایت هولناک در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

html>

مرد زندانی که به جرم قتل دختری کر و لال به قصاص محکوم شده بود پس از 9 سال در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.

رسیدگی به این پرونده از 9 سال قبل به‌دنبال کشف جسد سوخته دختر جوانی در یکی از بوستان‌های کمالشهر کرج شروع شد. خیلی زود مأموران پلیس در محل حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی هویت جسد سوخته کلید خورد. طولی نکشید که با شناسایی هویت مقتول و خانواده وی رمزگشایی از این جنایت هولناک در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

در نخستین گام ردپای مرد جوانی در این پرونده شناسایی و به دستور بازپرس پرونده وی دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من متأهل هستم، یک روز در پارک با این دختر آشنا شدم و وقتی فهمیدم مشکل شنوایی و گفتاری دارد با وعده ازدواج او را فریب دادم و روزی که همسرم در خانه نبود این دختر را به خانه‌ام کشاندم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. اما دختر جوان که خیلی ترسیده بود می‌خواست از من شکایت کند و به اداره پلیس برود من هم برای اینکه می‌ترسیدم همسرم بفهمد و آبرویم برود او را به یکی بوستان‌های کمالشهر کشانده و با ضربه چاقو اول او را به قتل رساندم و بعد جسدش را آتش زدم.
بدین ترتیب با اعترافات مرد شرور کیفرخواست وی به اتهام تعرض، قتل و جنایت بر میت صادر و پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری البرز به قصاص و اعدام محکوم شد. این حکم با تأیید قضات دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام فرستاده شد و سرانجام پس از 9 سال مرد جنایتکار با واریز تفاضل دیه مقتول از سوی بیت‌المال در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها