رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575399

7 مزیت استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای

ساعت۲۴-امروزه از پارتیشن شیشه ای به دلیل تنوع بالا و خاصیت انعطاف‌پذیری زیادی که دارد به طرق مختلف در صنعت استفاده می‌شود. یکی از این استفاده معمول از شیشه‌ها در پارتیشن‌بندی داخلی دفاتر اداری یا خانه‌ها ‌است. پارتیشن‌های شیشه‌ای در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف در دسترس هستند، تنوع محصولی پارتش‌های شیشه‌ای مانند پارتیشن‌های فریم لیس، پارتیشن تک جداره، پارتیشن اداری و... آنها را به محبوب‌ترین جداکننده‌های سالنی تبدیل کرده است. بنابراین می‌توانند نیازهای متنوعی را در خانه‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر برآورده کنند.

image-20220117112449-1.jpeg
html>

امروزه از پارتیشن شیشه ای به دلیل تنوع بالا و خاصیت انعطاف‌پذیری زیادی که دارد به طرق مختلف در صنعت استفاده می‌شود. یکی از این استفاده معمول از شیشه‌ها در پارتیشن‌بندی داخلی دفاتر اداری یا خانه‌ها ‌است. پارتیشن‌های شیشه‌ای در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف در دسترس هستند، تنوع محصولی پارتش‌های شیشه‌ای مانند پارتیشن‌های فریم لیس، پارتیشن تک جداره، پارتیشن اداری و... آنها را به محبوب‌ترین جداکننده‌های سالنی تبدیل کرده است. بنابراین می‌توانند نیازهای متنوعی را در خانه‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر برآورده کنند.

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای بسته به نوع شیشه ابعاد شیشه،یراق الات پارتیشن،نوع نصب و پروفیل های پارتیشن متغیر است اما بیشتر پارتیشن های اداری که به صورت پارتیشن ثابت اجرا میشوند حدودا متر مربع 1.500 میلیون تومان هستند و هزینه درب های پارتیشن به صورت لنگه ای و هر لنگه از 6.500 میلیون تومان اغاز میگردد.

پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم لس ظاهر بصری بی‌نقص و بی نظیر دارند و هیچ جداکننده دیگری که عملکرد مشابهی را انجام دهد نمی‌تواند چنین ظاهری ظریف داشته باشد در عین حال تمیزی و ایمنی و دوام از مزایای اصلی پارتیشن‌های شیشه‌ای است. در ادامه قصد داریم، 7 مزیت مهم در استفاده از پارتیش‌ شیشه‌ای را با هم بررسی کنیم

1. نصب و جابه‌جایی آسان

یکی از مهمترین مزیت‌های پارتیش‌بندی شیشه‌ای نصب آسان آنها است. این محصولات به سادگی در تمامی فضاها و به سرعت قابل نصب هستند. از طرفی پارتیش‌های شیشه‌ای این امکان را دارند که در صورت نیاز به تغییر چیدمان فضا یا جابه‌جایی به محیط دیگر، به سهولت منتقل شوند و با توجه به چیدمان جدید قرار گیرند. به عنوان مثال فضایی متشکل از چند اتاق شیشه ای کوچک، می‌تواند به سرعت و به آسانی به یک فضای کاری با پلان باز یا اتاق کنفرانس تبدیل شود.

2. متعادل کردن صداهای محیطی

در اغلب فضاهای کاری که به صورت پلان‌های باز هستند، وجود صداهای محیطی، نامطلوب است. شاید استفاده از پارتیشن‌بندی‌های سنتی مانند دیوارهای آجری در این راه موثر باشد اما با ماهیت یک فضا مدرن با پلان‌های باز تا حد زیادی در تناقض است. سر و صدای مداوم در یک دفتر می تواند توانایی کارمند برای تمرکز و همچنین انرژی خلاق آنها را مختل کند و منجر به کاهش بهره‌وری شود، اما استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای کامل و نیمه‌ارتفاع یا پارتیشن نیم قد ، می‌تواند صدای محیط را تا حد زیادی کاهش دهد، بدون اینکه به ظاهر و طراحی داخلی اصلی آسیبی وارد شود، و در عین حال تمام ویژگی‌های مثبت یک دفتر کار با پلان باز را حفظ کند.

7 مزیت استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای

3. هزینه‌ نگهداری و تعمیرات کم

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، به دلیل ماهیت خاصی که در مراحل نصب دارند این قابلیت را به تعمیرکاران می‌دهد تا در صورت به وجود آمدن مشکل در قسمتی از آن به سادگی اصلاح و تعمیر شوند و نیاز به تجهزات خاصی نباشد، از طرفی به سادگی قابل جایگزینی با دیگر پارتیشن‌ها را دارند. در زمان نصب پارتیشن شیشه ای‌ آنها هیچ مواد مضری در محیط پخش نمی‌شود و به سادگی قابل بازیافت هستند. با انتخاب مناسب ضخامت شیشه پارتیشن‌ به سادگی می‌تواند از آنها در مقابل شکستگی و آسیبی محافظت کرد و می‌توان سالها از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده نمود.

برای نظافت این پارتیشن‌ها نیاز به مواد ویژه‌ای وجود ندارد و به سادگی با یک دستمال و مواد شیشه‌شور قابل تمیز شدن هستند.

4. ظاهری زیبا و مدرن

پارتیشن های شیشه‌ای ظاهری مدرن ایجاد می‌کند. وقتی صحبت از تطبیق پذیری به میان می‌آید، پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از محصولات مورد علاقه طراحان هستند که به بخشی جدایی‌ناپذیر از طراحی معاصر تبدیل شده است.

7 مزیت استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای

ظاهر زیبای پارتیش‌های شیشه‌ای باعث شده که به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در طراحی فضاهای داخلی باشد این پارتیشن‌ها علاوه بر تقسیم‌بندی فضای کاری باعث القای حس شیک بودن، محیط نیز می‌شود بنابراین از پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توان برای ایجاد فضاهای، زیبا، سرزنده استفاده کرد، با وجود طیف گسترده‌ای از روش‌های موجود برای تولید پارتیشن شیشه ای مات،سندبلاست و مات کردن شیشه و حکاکی و چاپ روی شیشه، پارتیشن های شیشه‌ای اداری نیز ظاهری کاملا مدرن و جذاب را ارائه می دهند که تقریبا می تواند در هر فضایی استفاده شده و هر مکانی را تکمیل کند، که امروزه امری مهم برای شرکت‌ها در راستای تاثیرگذاری بر مشتریان است.

5. روشنایی مناسب و کاهش مصرف انرژی در روز

به گفته محمد بوبگری، دانشیار معماری در دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign، «معماران باید از اهمیت نور طبیعی نه تنها از نظر صرفه جویی انرژی بالقوه بلکه از نظر تأثیر بر سلامت کارمندان آگاه باشند.»

کمبود نور طبیعی در فضاهای اداری به خصوص در طول روز تاثیر زیادی بر راندمان کارمندان دارد، زیرا قرار گرفتن در معرض نورهای مصنوعی باعث می‌شود تا محیطی کار کسل کننده شود. پارتیشن شیشه ای به راحتی نور را از خود عبور می دهد و بازتاب نور را در فضا افزایش می دهد، بر خلاف ساختارهای سایر جداکننده‌های محیطی، فضای بسته‌ای را ایجاد نمی‌کند و نور خورشید به راحتی به محل کار هر کارمند نفوذ می‌نماید. این امر به کارمندان کمک می‌کند از روزهای کاری خود لذت بیشتری ببرند، در نتیجه نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌تواند تا حد زیادی به نشاط محیطی کمک کند و در صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی موثر باشد.

7 مزیت استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای

6. حفظ حریم خصوصی

زمانی که صحبت از پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌شود، عموما افراد اینگونه فکر می‌کنند که این محصولات باعث از بین رفتن حریم خصوصی می‌شود. در صورتی که تنوع پارتیشن شیشه ای در اجرا و عملکرد این امکان را می‌دهد تا با نصب در محیط‌های مختلف علاوه بر زیبایی فضا به حریم خصوصی افراد لطمه‌ای وارد نکند. از این رو می‌توانید پارتیشن‌های با شیشه‌های مات، طرح‌دار و... استفاده کنید.

7 مزیت استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای

7.مقرون به صرفه بودن

پارتیشن‌های شیشه‌ای بسیار مقرون به صرفه هستند. هرچند در نگاه اول جدا کننده‌های دیگر مانند دیوارهای آجری ارزان‌‎تر به نظر می‌رسند اما میزان صرف زمان برای پیاده سازی، آلودگی محیط، نیروی متخصص ویژه و... باعث شده تا پارتیشن‌های شیشه‌ای جایگزین مناسبی برای دیگر جداکننده‌های محیطی شود.برای خرید انواع پارتیشن شیشه‌ای تترافرم، و دریافت قیمت پارتیشن شیشه ای ارزان از جمله پارتیشن‌های فریم لیس، پارتیشن تک جداره، پارتیشن اداری و ... می‌توانید با شماره‌های 02122957127 و 09128045625 تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت از مشاوره رایگان نیز بهرمند شوید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها